|
کدخبر: 305841

راهکار جدید تیم شیبا برای افزایش قیمت

کارشناس رسمی بازاریابی تیم شیبا اینو (SHIB)، با نام کاربری LucieSHIB@، برای برجسته کردن ویژگی‌های کلیدی شیباریوم و تأثیر آن بر توکن‌سوزی شیبا، در پلتفرم X (توییتر سابق) پست گذاشت.

اقتصاد راهکار جدید تیم شیبا برای افزایش قیمت

لوسی توضیح داد که شیباریوم می‌تواند فرایند توکن‌سوزی شیبا را افزایش دهد، اما با هزینه کمی بیشتر برای جامعه شیبا. او تاکید کرد که هرچه افراد و نهادهای بیشتری به شیباریوم بپیوندند، برای توکن‌سوزی شیبا مفیدتر است. لوسی از جامعه شیبا خواست تا برای رشد پایگاه کاربری شیباریوم تلاش کنند و اذعان داشت که این ممکن است نیاز به زمان بیشتری داشته باشد.

لوسی به احتمال افزایش هزینه‌ها در شیباریوم به دلیل افزایش استفاده اشاره کرد و اظهار داشت که افزایش ترافیک منجر به افزایش هزینه‌های گس می‌شود.

او پیام شیتوشی کوسوما، توسعه‌دهنده اصلی شیبا در دیسکورد را هم به اشتراک گذاشت که در مورد ایده سوزاندن کل عرضه شیبا اینو صحبت کرده بود. کوساما توضیح داد که این امر به مقدار قابل‌توجهی سرمایه نیاز دارد، بنابراین آنها یک طرح جایگزین را انتخاب کردند، تسریع در توکن‌سوزی شیبا از طریق شیباریوم. طبق گزارش‌ها، توسعه‌دهندگان بخشی از هزینه‌های گس را در قالب توکن‌های BONE کنار می‌گذارند که بعداً به شیبا تبدیل شده و به کیف پول‌های بدون بازگشت ارسال می‌شود.

استفاده فعال از شیباریوم برای توکن‌سوزی برای شیبا بسیار مهم است. هفته گذشته، بیش از ۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ توکن شیبا اینو سوزانده شد که در روز یکشنبه، افزایش قابل‌توجه ۵۰۰ درصدی داشت.

در حال حاضر، شیباریوم نزدیک به یک میلیون تراکنش را پردازش کرده و تعداد کیف پول‌های فعال آن از یک میلیون فراتر رفته است.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها