|
کدخبر: 313623

نهضت ملی مسکن / مسکن / دولت

خبر مهم درباره نهضت ملی مسکن در این شهرستان / وعده‌ها عملی شد

رئیس راه و شهرسازی شهرستان اردستان گفت: تایید نهایی بیش از یک هزار و ۳۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان اردستان انجام شده است.

اقتصاد خبر مهم درباره نهضت ملی مسکن در این شهرستان / وعده‌ها عملی شد

سید امیرحسین زرگری، رئیس راه و شهرسازی شهرستان اردستان اظهار داشت: مطابق با آخرین آمار، تعداد متقاضیانی که برای طرح‌های حمایتی مسکن نهضت ملی مسکن، حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و خانوارهای دارای چهار فرزند زیر ۲۰ سال ثبت‌نام کردند بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ نفر است.  

وی افزود: از این تعداد بیش از ۲ هزار نفر برای شهر اردستان، بالغ بر ۹۰۰ نفر مهاباد و ۸۷۲ نفر شهر زواره ثبت‌نام کردند که پس از بررسی‌های لازم در مجموع بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ نفر تایید نهایی شدند.  

زرگری با اشاره به تخصیص پروژه بیش از ۳۰۰ متقاضی حائز شرایط، خاطرنشان کرد: در حال حاضر پروژه ۲۴ واحدی و ۴۸ واحدی شهر اردستان به ترتیب دارای ۶۴ درصد و ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی است که پیش‌بینی می‌شود عملیات اجرایی این پروژه‌ها به ترتیب در خرداد و شهریور ۱۴۰۳ به اتمام برسد.  

رئیس راه و شهرسازی شهرستان اردستان تصریح کرد: در شهر زواره زمینی به مساحت ۵ هزار و ۲۱۵ مترمربع به تعداد ۲۶ قطعه و زمینی دیگر به مساحت ۲ هزار و ۵۱۹ مترمربع به تعداد ۱۴ قطعه در قالب ۲ واحدی در مجموع ۴۰ قطعه برای ساخت ۸۰ واحد تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستانمتقاضیان اردستان شد.  

وی ادامه داد: در حال حاضر ۶ قطعه زمین به متقاضیان تخصیص یافته است که پنج قطعه آن به صورت گروه ساخت در حال اجرا و تکمیل است.

زرگری اضافه کرد: در شهر مهاباد نیز زمینی به مساحت ۲.۹ هکتار به تعداد ۱۱۰ قطعه و زمینی دیگر به مساحت ۳ هزار و ۶۵۶ مترمربع به تعداد ۲۰ قطعه در مجموع ۱۳۰ قطعه به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردستان تحویل داده شد.  

رئیس راه و شهرسازی شهرستان اردستان یادآور شد: در حال حاضر ۳ قطعه ۲ واحدی به متقاضیان حائز شرایط تخصیص یافته که در حال ساخت ساخت و تکمیل به صورت گروه ساخت است.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها