|
کدخبر: 313418

نهضت ملی مسکن / مسکن / دولت

تکمیل پروژه نهضت ملی مسکن در دستور کار دولت

استاندار زنجان گفت: دولت تمام توان خود را در خصوص تکمیل پروژه‌ های نهضت ملی مسکن در استان به کار گرفته و تکمیل وتحویل سریع پروژه های نهضت ملی مسکن از اهداف اساسی دولت است.

اقتصاد تکمیل پروژه نهضت ملی مسکن در دستور کار دولت

محسن افشارچی صبح یکشنبه در جلسه شورای مسکن استان در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه موضوع جا به جایی ساکنان کوی فلسطین که در سفر اول رئیس جمهور مصوب شده بود، گفت: جابجایی کوی فلسطین باید در اسرع وقت انجام شود و بخشی از این موضوع که نهایی شده باید ظرف یک ماه آینده اجرا شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تحویل تعداد قابل توجهی از واحدهای نهضت ملی مسکن که در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان برنامه ریزی شده است، افزود: تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن به متقاضیان به جای واگذاری نمادین باید به صورت واقعی، کامل و با طی فرآیندهای لازم انجام شود.

افشارچی با بیان اینکه باید به صورت واقعی و با تشریفات لازم واگذاری از جمله اتمام مراحل قانونی و آماده شدن دفترچه اقساط انجام شود، ادامه داد: تشریفات قانونی واگذاری واحدهای مسکن ملی باید قبل از تحویل کلیدها صورت گیرد

استاندار زنجان گفت: تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن به متقاضیان به جای واگذاری نمادین باید به صورت واقعی، کامل و با طی فرآیندهای لازم انجام شود.

افشارچی با بیان اینکه از هر طریقی تلاش می‌کنیم تا سرعت اتمام طرح‌ها و تعداد واحدهای تحویلی به متقاضیان نهضت ملی مسکن را بالا ببریم، گفت: رویکرد ما این است که تعدادی از واحدها به محض آماده شدن تحویل داده شود.

وی با بیان اینکه دولت تمام توان خود را در خصوص پروژه نهضت ملی مسکن در استان به کار گرفته است، اظهار کرد: لازم است با هم افزایی هر چه بیشتر سرعت انجام پروژه‌ها را افزایش دهیم.

استاندار زنجان گفت: تعامل مدیران برای پیگیری مسائل پروژه‌های نهضت ملی مسکن نباید منحصر به دیدار در جلسات اداری باشد و مدیران تمام دستگاه‌های اجرایی راه و شهرسازی را همراهی کنند.

افشارچی با بیان اینکه طرح نهضت ملی یک طرح بزرگ ملی است و تنها متولی آنها اداره راه و شهرسازی نیست و همه ارگان‌ها باید همراهی کنند، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان برای تسریع در روند ساخت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن، مجموعه راه و شهرسازی استان را همراهی کنند.

وی با بیان اینکه تحویل تعداد قابل توجهی از واحدهای نهضت ملی مسکن که در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان برنامه ریزی شده است، ابراز کرد: باید به صورت واقعی و با تشریفات لازم واگذاری از جمله اتمام مراحل قانونی و آماده شدن دفترچه اقساط انجام شود.

افشارچی با بیان اینکه تکمیل واحدهای نهضت ملی مسکن، گشایش مهمی در خصوص مسائل مسکن در استان می‌شود، تاکید کرد: در زمان حاضر بیش از ۱۹ هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان در حال ساخت است که حدود ۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد آن در شهر زنجان و مابقی در سایر شهرهای استان قرار دارد.

وی افزود: سهم استاد زنجان در طرح نهضت ملی مسکن احداث ۶۸ هزار واحد مسکونی است‌. استاندار زنجان بر لزوم شفافیت قیمت واحدها تاکید کرد و گفت: در این خصوص باید اقدامات لازم و دقیق انجام و به مردم گزارش داده شود.

افشارچی یاد آورشد: به هر طریقی تلاش می‌کنیم تا سرعت اتمام طرح‌ها و تعداد واحدهای تحویلی به متقاضیان نهضت ملی مسکن بالا برود.

وی افزود: رویکرد ما این است که تعدادی از واحدها به محض آماده شدن تحویل داده شود و دولت تمام توان خود را در خصوص پروژه نهضت ملی مسکن در استان به کار گرفته و با هم افزایی هر چه بیشتر سرعت انجام پروژه‌ها را افزایش دهیم.

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است حدود ۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان زنجان در دور دوم سفر رئیس جمهور به این استان به متقاضیان تحویل داده شود.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها