|
کدخبر: 312709

ارز دیجیتال/رمز ارز/بیت کوین/کیف پول

هشدار مهم به کاربران ریپل / این کیف‌ پول‌ جعلی است

با توجه به عملکرد قابل‌توجه ارز دیجیتال ریپل (XRP) در روزهای اخیر، کلاهبرداران به ابداع ابزارهای جدیدی برای سرقت وجوه کاربران ادامه می‌دهند. در همین راستا، آن دسته از کاربران ریپل که از کیف پول Xumm استفاده می‌کنند، اخطار مهمی را دریافت کرده‌اند.

اقتصاد هشدار مهم به کاربران ریپل / این کیف‌ پول‌ جعلی است

یک حساب کاربری متمرکز بر جامعه ریپل به نام XRPLWin، به تازگی توییتی را منتشر کرده و به کاربران کیف پول Xumm هشدار داده است که یک افزونه جعلی برنامه Xumm برای مرورگر کروم در فروشگاه وب گوگل وجود دارد و نباید آن را نصب کنند.

این حساب کاربری در ادامه توضیح داده که کیف پول Xumm فقط به عنوان یک برنامه موبایل عرضه شده و چیزی به نام افزونه مرورگر برای آن وجود ندارد.

تیم توسعه‌دهنده کیف پول Xumm هم در همین رابطه می‌گوید که در حال حاضر، افزونه‌های مرورگر را ارائه نمی‌دهد و برنامه‌ای هم برای انجام این کار در آینده ندارد؛ زیرا معتقد است که افزونه‌های مرورگر را می‌توان جعل و بازسازی کرد و به همین دلیل، این افزونه‌ها در برابر کلاهبرداری یا حملات فیشینگ آسیب‌پذیرتر هستند.

تیم Xumm همان توجیه را برای اجتناب از توسعه برنامه دسکتاپ ذکر کرده و ادعا می‌کند که حفظ امنیت چنین برنامه‌هایی دشوارتر است.

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها