|
کدخبر: 311753

ادامه روند صعودی قیمت ریپل / بخریم یا بفروشیم؟

قیمت ریپل (XRP) در روز سه‌شنبه، ۳۱ اکتبر، برای اولین بار از اواسط ماه آگوست، به بالای ۰٫۶ دلار رسید. در این میان، داده‌های درون زنجیره‌ای نشان می‌دهند که گاوها به جای خروج در قیمت‌های فعلی، به دنبال هولد کردن کوین‌های خود برای سود بیشتر هستند.

اقتصاد ادامه روند صعودی قیمت ریپل / بخریم یا بفروشیم؟

این نقطه عطف در حالی به دست آمده که ریپل به دنبال بهبود وضوح نظارتی و همکاری اخیر خود با صرافی آپ‌هولد (Uphold)، سرمایه قابل‌توجهی را از سرمایه‌گذاران جذب کرده است.

در این میان، شاخص سن متوسط کوین (Mean Coin Age) ریپل همچنان در یک شتاب صعودی قرار دارد و اخیراً به اوج ۵ ماهه خود در ۴۰٫۳۶ رسیده است. این شاخص، مدت زمانی را ارزیابی می‌کند که کوین‌های در گردش در آدرس‌های فعلی خود بی‌حرکت مانده‌اند. به همین ترتیب، افزایش قابل‌توجه این شاخص برای ریپل نشان‌دهنده این است که اکثر کوین‌های XRP علی‌رغم افزایش اخیر قیمت، بی‌حرکت هستند. این موضوع، نشان‌دهنده تمایل سرمایه‌ گذاران بلندمدت برای هولد کردن ریپل است.

در همین حال، داده‌های پلتفرم تحلیلی سنتیمنت (Santiment) هم حاکی از آنند که همزمان با رشد قیمت ریپل، فعالیت نهنگ‌ها و تعداد کیف پول‌های با حداقل موجودی ۱۰ هزار XRP افزایش یافته که نشان‌دهنده اعتماد سرمایه‌گذاران به آینده این ارز دیجیتال است.

با توجه به همه این عوامل، می‌توان انتظار داشت که ریپل برای آزمایش مجدد قلمروی ۰٫۶۵ دلار در روزهای آینده شتاب بیشتری بگیرد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها