|
کدخبر: 312117

ارز دیجیتال/رمز ارز/بیت کوین

بازار کریپتو دچار دوگانگی شد / همکاری گوگل با ریپل

جامعه کریپتو بعد از انتشار اخباری مبنی بر همکاری گوگل با شرکت ریپل (XRPL) دچار دوگانگی هیجان و احتیاط شده است.

اقتصاد بازار کریپتو دچار دوگانگی شد / همکاری گوگل با ریپل

ادو فارینا، مدیرعامل آکادمی Alpha Lions و رئیس بخش پذیرش اجتماعی در XRP Healthcare، یک اسکرین‌شات را در X (توییتر سابق) به اشتراک گذاشت که اطلاعات مربوط به رایانه‌هایی که نودها را روی XRPL اجرا می‌کنند، نشان می‌داد.

در این تصویر، یک آدرس آی‌پی مرتبط به Google LLC هم به عنوان یک ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی، دیده می‌شود.

این تصویر منجر به گمانه‌زنی‌هایی شد مبنی بر اینکه گوگل نیز مانند مایکروسافت که نودهای XRPL را از طریق بلاکچین آژور (Azure) اجرا می‌کند، در حال اجرای نودهای این شبکه است.

با این حال، واکنش‌های متفاوتی نیز در جامعه وجود دارد و برخی از اعضا در مورد این مشارکت ابراز تردید می‌کنند. دانیل، سفیر برجسته شرکت ریپل، معتقد است که آدرس ای‌پی نمایش داده شده متعلق به گوگل کلود (Google Cloud) است و ارتباطی به اجرای نود توسط این شرکت ندارد.

در خبر دیگری اعلام شد که اورنود (Evernode)، یک شبکه لایه ۲ در XRP Ledger، تاریخ راه‌اندازی خود را ۲۷ نوامبر اعلام کرده است. این تیم همچنین برنامه‌هایی را برای ایردراپ ۵,۱۶۰,۹۶۰ توکن بومی خود به نام اورز (Evers) میان سرمایه‌گذاران ریپل که حداقل ۵۰,۰۰۰ توکن XRP در کیف پول Xahau دارند، به اشتراک گذاشته است.

در این میان، رگولاتور مالی دبی هم اعلام کرده که، ریپل را به عنوان یک توکن رمزارزی شناخته‌شده برای استفاده در مرکز مالی بین‌المللی دوبی (DIFC)، یک منطقه ویژه اقتصادی، مورد تایید قرار داده است.

در حالت کلی، احتمال مشارکت گوگل در شرکت ریپل و پذیرش این دارایی رمزارزی در منطقه ویژه اقتصادی دوبی، می‌تواند باعث تقویت جایگاه ریپل در بازار ارزهای دیجیتال و ایجاد خوش‌بینی در جامعه این رمزارز شود.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها