|
کدخبر: 312165

ارز دیجیتال/رمز ارز/بیت کوین/قیمت ریپل

ریپل به ۵٫۵ دلار می‌رسد؟ / بیشترین افزایش قیمت رقم خورد

ریپل (XRP) در روزهای اخیر روند صعودی خود را حفظ کرده و قیمت آن در حال حاضر بالاتر از میانگین متحرک نمایی (EMA) ۲۱ ماهه قرار دارد.

اقتصاد ریپل به ۵٫۵ دلار می‌رسد؟ / بیشترین افزایش قیمت رقم خورد

در این میان، تحلیلگر برجسته بازار ارزهای دیجیتال، EGRAG، اهداف قیمتی را برای ریپل تعیین کرده که شامل قیمت‌های ۰.۸ دلار، ۱.۳ دلار، ۲.۸ دلار و قیمت بلندپروازنه ۵.۵ دلار است.

این تحلیلگر در تجزیه و تحلیل اخیر خود، اهمیت تثبیت قیمت ریپل بالای ۲۱ EMA در نمودار ماهانه را برجسته می‌کند که در واقع یک سیگنال صعودی برای این ارز دیجیتال در نظر گرفته می‌شود.

ریپل از ماه ژوئن برای عبور از میانگین متحرک نمایی ۲۱ ماهه تلاش کرده بود که البته پس از رسیدن به قیمت ۰.۹۳۸۰ دلار در جولای، با مقاومت فروشندگان مواجه شد. با این حال، روند صعودی اخیر، قیمت ریپل را به بالای EMA مذکور رسانده است.

این امر باعث شد که در ماه گذشته، شاهد افزایش ۱۹.۵ درصدی قیمت ریپل باشیم که به معنای حرکت صعودی قوی است. با ادامه روند صعودی، وی اهداف قیمتی زیر را برای ریپل تعیین کرده است: اولین هدف مشخص‌شده در قیمت ۰.۸۳ دلار است.

اگر ریپل امکان بریک آوت از این ناحیه مقاومتی را داشته باشد، هدف بعدی، ۱.۳ دلار است. EGRAG اشاره کرد که اینها اهداف کوتاه‌مدت هستند.

به گفته این تحلیلگر، هنگامی که ریپل به اهداف ۰.۸۳ دلار و ۱.۳ دلار دست یابد، آنگاه به سمت هدف ۲.۸ دلار حرکت خواهد کرد. آخرین باری که ریپل قیمت ۲.۸ دلار را لمس کرد، ژانویه ۲۰۱۸ بود.

تحلیل و پیش‌بینی EGRAG در قیمت ۲.۸ دلار متوقف نمی‌شود، بلکه وی هدف بلندپروازانه ۵.۵ دلار را به عنوان هدف نهایی ریپل پیش‌بینی می‌کند.

ریپل در حال حاضر با قیمت ۰.۶۵ دلار معامله می شود که حدود ۶ درصد در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته است. صعود ریپل به قیمت ۵.۵ دلار مستلزم یک رشد بیش از ۷۵۰ درصدی است.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها