|
کدخبر: 312681

نهنگ ها کدام رمزارز را انبار کردند / برترین ارزهای دیجیتال بازار

بازار ارزهای دیجیتال در هفت روز گذشته شاهد رشد شگفت‌انگیزی بود و در این میان، سرمایه‌گذاران بزرگ یا به اصطلاح نهنگ‌ها، با انباشت برخی از رمزارزها، در تلاشند تا نهایت سود را از این وضعیت کسب کنند.

اقتصاد نهنگ ها کدام رمزارز را انبار کردند / برترین ارزهای دیجیتال بازار

داده‌های پلتفرم Lookonchain نشان می‌دهند که برخی از سرمایه‌گذاران بزرگ‌تر ترجیح می‌دهند که به جای رمزارزهای برتری همچون بیت کوین و ریپل، آلت‌کوین‌های با ارزش بازار کمتر را خریداری کنند.

به گزارش این پلتفرم، یک کیف پول نسبتاً جدید، در هفت روز گذشته، ۱۵ میلیون دلار برای انباشت دارایی‌های کوچک‌تر هزینه کرده است.

توکن‌های خریداری‌شده توسط این نهنگ، شامل موارد زیر است: ۴۰ هزار ایلوویوم (ILV) به ارزش ۳٫۵۵ میلیون دلار، ۲،۶۰۹ میکر (MKR) به ارزش ۳٫۳۸ میلیون دلار، ۱،۵۴۳ اتریوم (ETH) به ارزش ۳٫۱۷ میلیون دلار، ۶٫۴ میلیون وان اینچ (۱INCH) به ارزش ۲٫۴ میلیون دلار، ۳۵۲،۲۴۰ یونی سواپ (UNI) به ارزش ۱٫۸۷ میلیون دلار، ۶۰،۷۷۴ اتریوم نیم سرویس (ENS) به ارزش ۵۴۶ هزار دلار و ۴۹،۹۹۷ لیکوییتی (LQTY) به ارزش ۷۱ هزار دلار.

بر اساس داده‌های بازار، ILV در زمان نگارش این خبر با قیمت ۹۱ دلار معامله می‌شود که در هفته گذشته، بیش از ۵۵ درصد رشد دارد. رشد قابل‌توجه این رمزارز را می‌توان به اضافه شدن معاملات آتی ILV به سرویس فیوچرز بایننس و همچنین، اضافه شدن بازی ایلوویوم به فروشگاه اپیک گیمز (Epic Games)، نسبت داد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها