|
کدخبر: 312121

قیمت دلار/ بازار دلار/ مرکز مبادله ارز و طلا

قیمت جدید دلار در بازار آزاد / سکه چقدر ارزان شد؟

قیمت دلار در بازار آزاد امروز تا ساعت ۱۳، همچنان در کانال ۵۱ هزار تومان است و در نیمه پاینی این کانال معامله می‌شود. قیمت سکه امامی نیز با کاهش ۲۵۰ هزار تومانی نسبت به زمان مشابه دیروز بر رقم ۲۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان نشست.

اقتصاد قیمت جدید دلار در بازار آزاد / سکه چقدر ارزان شد؟

قیمت دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران، یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲، با افزایش ۲۴ تومانی نسبت به روز گذشته، به سطح ۴۱ هزار و ۳۳۳ تومان رسیده است.

همچنین قیمت یورو نیز امروز به همین ترتیب با افزایش ۲۴ تومانی نسبت به روز گذشته معادل ۴۴ هزار و ۳۵۹ تومان اعلام شده است.

در همین راستا قیمت درهم امارات  نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۵۴ تومان بر تابلو درج شده که نسبت به روز کاری گذشته تغییر محسوسی نداشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۵۷۵ تومان، ۴۰ هزار و ۳۲۶ تومان و ۱۰ هزار و ۲۳۱ تومان درج شده است.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار امروز یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ (تا حوالی ساعت ۱۳:۰۰) در بازار آزاد یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند در سطح بالاتری نسبت به مرکز مبادله ارز و طلا قرار دارد.

 قیمت دلار در بازار آزاد با اختلاف تقریبا ۱۰ هزار تومانی با قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا، همچنان در کانال ۵۱ هزار تومان قرار گرفته است.

قیمت دلار در بازار آزاد (تا حوالی ساعت ۱۳) از حدود ۵۱ هزار و ۱۰۰ تومان معامله می‌شد تا ۵۱ هزار و ۴۵۰ هزار تومان.

قیمت سکه، نیم سکه و ربع سکه

قیمت سکه امامی امروز یک‌شنبه ۱۴ آبان (تا حوالی ساعت ۱۳) با کاهش تقریبا ۲۵۰ هزار تومانی نسبت به دیروز در سطح  ۲۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قرار گرفته است.

قیمت نیم سکه نیز به کانال ۱۵ میلیون تومان بازگشته و رقم ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای آن درج شده که نسبت به روز گذشته حدود ۶۳۰ هزار تومان کاهش داشته است.

قیمت ربع سکه نیز با کاهش ۶۶۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته رقم ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای آن درج شده است.

 

منبع: اکوایران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها