|
کدخبر: 311582

ایرلاین های ارزان داخلی را بشناسید

انتخاب شما برای خرید بلیط هواپیما تهران اصفهان یا دیگر مسیرهای داخل کشور چیست؟ مطمئناً هر فردی به دنبال بهترین امکانات و در عین حال مناسب‌ترین قیمت می‌گردد و برای پیدا کردن بلیطی با این ویژگی‌ها باید ایرلاین مناسبی را انتخاب کند.

اقتصاد ایرلاین های ارزان داخلی را بشناسید

انتخاب شما برای خرید بلیط هواپیما تهران اصفهان یا دیگر مسیرهای داخل کشور چیست؟ مطمئناً هر فردی به دنبال بهترین امکانات و در عین حال مناسب‌ترین قیمت می‌گردد و برای پیدا کردن بلیطی با این ویژگی‌ها باید ایرلاین مناسبی را انتخاب کند. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی کلیه ایرلاین‌های داخلی بپردازیم که قیمت بلیط‍‌ آن‌ها نسبت به شرکت‌های هواپیمایی خارجی ارزان‌تر است.

خرید بلیط هواپیما از ارزان‌ترین ایرلاین‌های ایرانی

اسامی زیر شامل کلیه شرکت‌های هواپیمایی هستند که می‌توانید برای خرید بلیط هواپیمای ارزان روی آن‌ها حساب کنید:

ایرلاین زاگرس

ایرلاین زاگرس یک شرکت هواپیمایی ایرانی است که در سال 1384 تاسیس شده و درحال‌حاضر 10 فروند ایرباس و هشت فروند بوئینگ دارد. این شرکت به عنوان یکی از ایرلاین‌های ارزان قیمت شناخته شده و در مسیرهای مختلف به تهران، مشهد، کیش، آبادان، اصفهان، شیراز، یزد، رشت و اهواز، فعال است.

ایرلاین کاسپین

ایرلاین کاسپین یک شرکت هواپیمایی خصوصی بوده و در سال 1372 با چهار هواپیما وارد خطوط هوایی کشور شد. این مجموعه با گذشت زمان و به‌روز کردن ناوگان هوایی خود، هواپیماهایش را به پنج عدد بوئینگ MD رساند. مقاصد داخلی که کاسپین به آن‌ها پرواز دارد مشهد، اهواز، کیش، تبریز، کرمانشاه، تهران، قشم، بندرعباس و دزفول هستند. مهم‌ترین ویژگی و مزیت این ایرلاین، بلیط‌های ارزان قیمت و در عین حال با تنوع قیمتی بالاست.

ایرلاین آسمان

هواپیمایی آسمان نیز در لیست ارزران‌ترین ایرلاین‌ها قرار می‌گیرد و انتخاب بسیاری از مسافرانی است که به دنبال سفری با قیمت مناسب و راحت هستند. آسمان از سال 1395 فعالیت خود را در زمینه پروازهای داخلی آغاز کرده و اکنون نزدیک به 36 فروند هواپیما دارد که تنها 27 عدد از آن‌ها فعال است.

شرکت هواپیمایی آسمان درحال‌حاضر سه دفتر هواپیمایی در سراسر کشور داشته و مسافران به‌راحتی می‌توانند از این دفاتر، بلیط پرواز را خریداری کنند. روش دیگر خرید نیز مراجعه به سایت‌های فروش بلیط آنلاین مانند اسنپ تریپ است.

ایرلاین سپهران

سپهران هم نام یکی از ایرلاین‌های ارزان قیمت داخلی در شیراز است که از سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرد. درحال‌حاضر سپهران 737 هواپیمای بوئینگ را برای حمل مسافران در اختیار داشته و بلیط‌های خود را با قیمت‌های بسیار مناسبی به فروش می‌رساند.

اگر مسافر شهرهای مشهد، اصفهان، تهران، شیراز، بوشهر، تبریز، ساری، کرمانشاه، بندرعباس، کیش و قشم هستید، سپهران انتخاب خوبی خواهد بود. همچنین این ایرلاین، پروازهای بین‌المللی به شهرهای دبی، مسقط، کراچی، بحرین، تفلیس، استانبول، باکو، عسلویه، ارمنستان، کویت و دوحه را هم دارد.

ایرلاین چابهار

شرکت هواپیمایی بعدی در لیست ما با نام چابهار شناخته شده و از سال 1378 فعالیت خود را در خطوط هوایی آغاز کرده است. این ایرلاین علاوه‌بر حمل‌ونقل مسافران، بار و محمولات پستی را هم جابه‌جا کرده و فعالیت‌های بازرگانی را هم در داخل و خارج از کشور مدیریت می‌کند.

در ناوگان هوایی ایرلاین چابهار، پنج هواپیمای مک‌دانل با ظرفیت 170 نفر و 13 هواپیمای فوکر 100 با ظرفیت 109 نفر وجود دارد؛ همچنین بیشترین پرواز آن به مشهد، اهواز، چابهار، شیراز و تهران است.

ایرلاین ایران ایر

ایران ایر نیز به دلیل بلیط‌های ارزان قیمتی که دارد، محبوبیت‌ زیادی را بین شرکت‌های هواپیمایی کسب کرده و انواع پروازهای داخلی و خارجی را ارائه می‌دهد. این شرکت هواپیمایی در سال 1340 از ادغام شرکت‌های هواپیمایی ایرانین ایرویز و پرشین ایرویز ساخته شد و از سال 1341 فعالیت خود را شروع کرد. برای تهیه بلیط هواپیما اصفهان به تهران یا دیگر مسیرهای پروازی مانند کیش، مشهد، شیراز، دبی، باکو، استانبول، ایروان، تفلیس و... می‌توانید روی خدمات این شرکت هواپیمایی حساب کنید.

ایرلاین1

ایرلاین ساها

ایرلاین ساها، یک شرکت هواپیمایی کوچک اما نسبتاً قدیمی است که توسط نیروی هوایی ارتش تأسیس شده است. در این شرکت هواپیمایی، سه هواپیمای بوئینگ وجود دارد که در مسیرهای مهمی مانند بلیط هواپیما مشهد تهران ، اردبیل، کیش، ارومیه و تهران به شیراز فعال هستند. تنها کلاس قابل انتخاب در ساها اکونومی بوده و گزینه مناسبی برای تهیه بلیط ارزان به حساب می‌آید.

ایرلاین آتا

آتا یکی از ایرلاین‌های ارزان داخلی است که در سال 1378 تأسیس شد و فعالیت خود را در مسیرهای مختلفی مانند تبریز، مشهد، تهران، آبادان، یزد، شیراز، استانبول و اصفهان آغاز کرد. درحال‌حاضر این شرکت هواپیمایی دارای 16 هواپیما است که از نوع بوئینگ و ایرباس هستند.

ایرلاین تابان

در سال 1384 بود که ایرلاین تابان تأسیس شد و اولین پرواز خود را از مشهد به کیش انجام داد. پس از آن  شرکت هواپیمایی تابان، هواپیماهای خود را به پنج فروند بوئینگ و ایرباس افزایش داد و بیشترین ظرفیت مسافر متعلق به هواپیمای ایرباس A310 هستند. این شرکت هواپیمایی پروازهای خود را به مقاصد متنوعی از جمله تهران، مشهد، شیراز، کیش، قشم، اهواز، چابهار، بغداد، مسقط و نجف انجام می‌دهد. همچنین در آن، خدمات پرواز شامل سرو غذا به صورت گرم و ارائه سرگرمی‌های مختلف برای مسافران نیز فراهم است. تابان هم به عنوان یک شرکت هواپیمایی ارزان‌قیمت شناخته می‌شود.

ایرلاین پارس ایر

این شرکت هواپیمایی در سال 1394 تأسیس شده و با استفاده از سه هواپیمای جت بمباردیر CRJ 200، خدمات خود را به مسافران ارائه می‌دهد. همه این هواپیماها ساخت کشور کانادا بوده و هرکدام از آن‌ها ظرفیتی معادل با 50 نفر را دارند.

مقاصد پروازی پارس ایر، تهران، مشهد، یاسوج، بیرجند و بندر جاسک بوده و به عنوان یکی از ایرلاین‌های ارزان‌قیمت در این مسیر شناخته می‌شود. قیمت بلیط‌ها به زمان خرید و مقصد مورد نظرتان نیز بستگی دارد.

خرید آنلاین بلیط هواپیما با قیمت مناسب

ایرلاین2

نوع ایرلاین و قیمت خرید بلیط هواپیما تأثیر زیادی را روی هزینه نهایی سفر شما دارد. در این مطلب به معرفی ایرلاین‌های داخلی پرداختیم که هزینه بلیط آن‌ها نسبت به بقیه شرکت‌های هواپیمایی ارزان‌تر است. کافی است مسیر پروازی خود را بر اساس امکاناتی که هر ایرلاین ارائه می‌دهد، در نظر گرفته و در نهایت شرکتی را انتخاب کنید که از نظرتان مناسب‌تر است.

برای انتخاب ارزان‌ترین بلیط می‌توانید به سایت‌های فروش بلیط آنلاین مانند اسنپ تریپ مراجعه کنید. در این پلتفرم‌ها، با وارد کردن تاریخ پروازتان، لیستی از بلیط‌ها را خواهید دید که هرکدام قیمت‌های متفاوتی دارند و بنابراین انتخاب شما می‌تواند ارزان‌ترین گزینه پیش رویتان باشد.

منبع: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها