|
کدخبر: 311193

اختصاصی گسترش نیوز؛

قیمت نون خامه ای فضایی شد / لطفا از پشت ویترین تماشا کنید

نون خامه ای، خوراکی جذاب و خوشمزه که این روزها با قیمت بسیار بالایی به فروش می رسد.

اقتصاد قیمت نون خامه ای فضایی شد / لطفا از پشت ویترین تماشا کنید

شیرینی، همیشه از جذابیت بسیار بالایی برخوردار بوده و نگاه به ویترین شیرینی فروشی، دهن هرکسی را آب می‌اندازد. انواع بسیاری در مغازه‌های شیرینی فروشی وجود دارند که در این میان، شیرینی تر از خشک، بیشتر طرفدار دارد. شیرنی تر شامل، لطیفه، نون خامه ای، ناپلئونی و... است که در این میان، نون خامه‌ای در میان همه محبوب است.

خامه-ای

در زمان‌های گذشته، با پرداخت پول اندک، تعداد بالایی نون خامه‌ای را درون پاکت قرار می‌دادند و یک خانواده چند نفره، حسابی نون خامه‌ای می‌خوردند. این خوراکی جذاب، همچنان طرفدار بالایی دارد، اما قیمت آن بسیار بالا رفته است.

درحال‌حاضر، نرخ این خوراکی جذاب آنقدر بالا رفته است که برای خرید هر یک عدد نون خامه‌ای باید مبلغ ۶۵ هزار تومان پرداخت کرد. البته این قیمت برای یک نون خامه‌ای نسبتا بزرگ است.  یعنی اگر کسی بخواهد برای ۱۰ نفر این خوراکی جذاب و خوشمزه را تهیه کند باید مبلغ ۶۵۰ هزار تومان بپردازد.

نون-خامه ای

پرداخت چنین مبلغی قطعا بسیار سنگین خواهد بود و از توان هرکسی خارج است که بخواهد برای نون خامه‌ای این مبلغ را پرداخت کند. شاید باید گفت که از این به بعد، باید به تماشای این خوراکی خوشمزه از پشت ویترین بنشینیم و شاهد دلبری نون خامه خامه‌ای با این قیمت بالا باشیم. باید گفت، نون خامه‌ای که روزی با پرداخت مبلغ اندک می‌توانستیم مقدار بالایی از آن را تهیه کنیم، اکنون از جعبه‌های شیرینی فروشی پر کشیده و در داخل ویترین خودش را به ما نشان می‌دهد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها