|
کدخبر: 260810

کاردانو کم ارزش اما به شدت صعودی است!

از نظر دن گمباردلو کاردانو بی‌خطرترین، امن‌ترین و پرظرفیت ترین بلاکچین است.

اقتصاد کاردانو کم ارزش اما به شدت صعودی است!

دن گمباردلو موسس crypto capital venture، با توجه به عملکرد کاردانو طی بازار نزولی فعلی در روز جمعه ۱۳ می گفت: من صد درصد آگاه هستم که کاردانو در روندهای نزولی عملکرد ضعیفی دارد و این یکی از دلایل علاقه من به آن است زیرا در حالی که در چنین روندهای نزولی عملکرد ضعیفی دارد، در روندهای صعودی عملکرد بهتر و صعودی‌تری خواهد داشت و این بدان معنی است که ما اکنون یک دارایی کم‌ارزش با بیشترین پتانسیل صعودی شدن را داریم.

IO Global، شرکت مسئول تحقیق و توسعه پروتکل کاردانو، دیروز به‌روزرسانی توسعه اواسط می را ارائه کردند که طی آن تیم هریسون، معاون انجمن و اکوسیستم IOG، از نایجل همسلی، رئیس بخش توزیع و پروژه‌ها در IOG، درخواست کرد که وضعیت هارد فورک واسیل را به‌روزرسانی کند، که انتظار می‌رود حدود ۲۹ ژوئن انجام شود.

همسلی پاسخ داد: تیم ما برای هارد فورک واسیل کاملا آماده است و ما در حال آماده‌سازی شبکه آزمایشی عمومی بسته خود هستیم. ما آزمایش‌های اولیه شبکه خود را انجام می‌دهیم و پس از آن می‌توانیم آزمایش‌های رگرسیون بیشتری انجام دهیم و به آزمایش عملکرد جدید برویم. و این کار تا زمانی ادامه خواهد داشت که به نقطه ای برسیم که بتوانیم شبکه آزمایشی کاردانو را هارد فورک کنیم.

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها