|
کدخبر: 309462

چرا برای یادگیری زبان انگلیسی از اپلیکیشن ها استفاده کنیم؟

استفاده از اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی، یکی دیگر از تکنیک‌هایی است که توسط مدرسان، جهت یادگیری این زبان بین‌المللی توصیه می‌شود. اما سوال اینجاست که به‌کارگیری چنین پلتفرم‌هایی، چه تاثیری در یادگیری ایفا می‌کنند؟ آیا به‌کمک اپلیکیشن‌ها، تسلط به زبان انگلیسی ساده می‌شود؟

اقتصاد چرا برای یادگیری زبان انگلیسی از اپلیکیشن ها استفاده کنیم؟

استفاده از اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی، یکی دیگر از تکنیک‌هایی است که توسط مدرسان، جهت یادگیری این زبان بین‌المللی توصیه می‌شود. اما سوال اینجاست که به‌کارگیری چنین پلتفرم‌هایی، چه تاثیری در یادگیری ایفا می‌کنند؟ آیا به‌کمک اپلیکیشن‌ها، تسلط به زبان انگلیسی ساده می‌شود؟

برای پاسخ به این سوالات در این مقاله با ما همراه باشید. زیرا قصد داریم تا شما را با مزیت‌های استفاده از اپلیکیشن برای یادگیری زبان انگلیسی آشنا کنیم. همچنین قرار است به این سوال مهم پاسخ دهیم که از میان تمام پلتفرم‌های موجود، چگونه می‌توانید بهترین نمونه را انتخاب کنید؟

اهمیت استفاده از اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

زمانی که لیست بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی را جستجو می‌کنید، با انبوهی از پلتفرم‌های ایرانی و خارجی روبه‌رو می‌شوید که سعی در تدریس این زبان با استفاده از روش‌های نوین دارند.

به همین دلیل کاملا قابل پیش‌بینی است که استفاده از اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌های آنلاین و آفلاین، نتایج فوق‌العاده‌ای در پی دارند. زیرا اگر این موضوع حقیقت نداشت، چرا تعداد زیادی از کسب‌وکارها، سرمایه و زمان خود را صرف تولید چنین بسترهایی کرده‌اند؟

به بیان دیگر، گرفتن نتیجه از جانب زبان‌آموزان است که تعیین می‌کند، این اپلیکیشن‌ها تا چه اندازه مفید هستند و موجب تقویت زبان انگلیسی می‌شوند. در ادامه بیشتر با مزیت‌های این پلتفرم‌ها آشنا می‌شوید.

پلتفرم‌های آموزش زبان انگلیسی چه ویژگی‌هایی دارند؟

از مهم‌ترین ویژگی‌های اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی می‌توان به در دسترس‌بودن آن اشاره کرد. در واقع وجود چنین بسترهایی باعث می‌شود که یادگیری این زبان بین‌المللی، به محیط یا زمان خاصی محدود نشود.

به‌طوری که اگر یک شخص، تصمیم به یادگیری بگیرد، می‌تواند به‌جای هدردادن وقت خود در مترو و اتوبوس، یا حتی حضور در مهمانی‌های خانوادگی اجباری، تمام ذهن خود را با مطالب مربوط به تدریس زبان انگلیسی اشتباع کند.

از طرف دیگر، با توجه به اینکه زبان انگلیسی از طریق تمرین، تکرار و ممارست در ذهن زبان‌آموز ثبت می‌شود،  دسترسی سریع زبان‌آموز به محتوای آموزشی، تاثیر زیادی در تربیت مغز او، جهت آشنایی با یک زبان جدید دارد.

پس سوال ما از شما این است که استفاده از اپلیکیشن بهتر است یا کتاب‌های آموزشی؟ امکان دسترسی به پلتفرم‌های موجود روی تلفن همراه ساده‌تر است یا کمک‌گرفتن از سی‌دی‌های آموزشی؟

قطعا هیچ‌کس وجود ندارد که در این راستا، استفاده از کتاب و سی‌دی‌های آموزشی را به انتخاب بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی ترجیح دهد و دقیقا به همین علت است که کسب‌وکارهای تولید این نرم‌افزارها، روزبه‌روز در حال افزایش هستند.

زبان1

مزیت‌های نصب اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

با توجه به محبوبیتی که نصب اپلیکیشن‌های زبان انگلیسی پیدا کرده، در ادامه قصد داریم تا شما را با مهم‌ترین علل این محبوبیت آشنا کرده و به بررسی مزیت‌های استفاده از این پلتفرم‌ها بپردازیم.

نرم‌افزار آموزش زبان انگلیسی هیچ محدودیتی ندارد!

اگر بخواهید یک نگاه کوتاه به قدرت برنامه‌نویسی در دنیای فناوری بیندازید، به این نتیجه خواهید رسید که امکانات موجود در یک اپلیکیشن، هیچ محدودیتی ندارد و نوع تولید محتوا، انتخابی است که توسط صاحبین کسب‌وکارها صورت می‌گیرد.

در واقع، کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی، محدود به متون و کلمات می‌شوند. همچنین سی‌دی‌های آموزشی، محتوای خود را فقط در قالب صوت ارائه می‌دهند. این در حالی است که اپلیکشن‌ها، امکان بهره‌مندی از ویدیو، متن، تصویر، صدا و گفتگو را به‌صورت همزمان فراهم کرده و قدرت یادگیری زبان‌آموز را چند برابر می‌کنند.

با اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی، خودآموز یاد بگیرید!

اگر یک نگاه به لیست کتاب‌های آموزشی زبان انگلیسی بیندازید، متوجه می‌شوید که همه این منابع، دارای 3 جلد کتاب تحت عناوین "برای زبان‌آموز"، "مخصوص مدرس" و "مختص تمرین" هستند. پس می‌توان نتیجه گرفت که تک‌تک این کتاب‌ها، با کمک‌گرفتن از معلم‌ها قابل فهم و یادگیری خواهند بود.

اما در بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی مشاهده می‌کنید که ویدیوهای آموزشی توسط مدرس‌ها رکورد شده‌اند و در هر زمان که بخواهید، امکان دسترسی به آنها وجود دارد. پس این یعنی استفاده از اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی، شما را از مدرس بی‌نیاز کرده و شرایط یادگیری خودآموز را فراهم می‌کند.

آموزش تمام مهارت‌های زبان انگلیسی فقط از طریق یک منبع!

اگر بخواهیم بزرگ‌ترین مزیت استفاده از پلتفرم‌های آموزشی را مورد بررسی قرار دهیم، به این نکته می‌رسیم که کمک‌گرفتن از چنین اپلیکیشن‌هایی، باعث می‌شود که امکان یادگیری تمام مهارت‌های زبان انگلیسی را به‌صورت یک‌جا به‌دست بیاورید.

در واقع برای تسلط به زبان انگلیسی، نیاز به یادگیری 4 مهارت تحت عناوین شنیداری، گفتاری، نوشتن و خواندن وجود دارد. دقت داشته باشید که تک‌تک موارد گفته‌شده به‌قدری حائز اهمیت هستند که در تمام آزمون‌های زبان انگلیسی مورد سنجش قرار می‌گیرند.

در این راستا، خبر خوب این است که دنبال‌کردن محتوای موجود در اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی، نقش مهمی در یادگیری مهارت‌های 4 گانه این زبان ایفا می‌کند. زیرا همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، انواع مطالب آموزشی ویدیویی، تصویری، متنی و صوتی داخل این بسترهای آموزشی قدرتمند، گنجانده شده است.

با نرم‌افزار آموزش زبان انگلیسی، به چت و حل مشکلات خود بپردازید!

اکثر پلتفرم‌های آموزش زبان انگلیسی این گونه طراحی شده‌اند که دارای انجمن هستند. در این انجمن‌ها، امکان ساخت یک پروفایل برای هر زبان‌آموز به‌وجود می‌آید که همین موضوع باعث می‌شود تا در صورت برخوردکردن با یک سوال یا مشکل، بتوانید به تعداد زیادی از مدرسان و زبان‌آموزانی که در مراحل بالاتری قرار دارند، دسترسی پیدا کرده و پاسخ سوالات خود را پیدا کنید.

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی کدام است؟

با توجه به دنیای رقابتی امروز، پیداکردن بهترین اپلیکیشنی که بتواند به تمام نیازهای شما، حین یادگیری زبان انگلیسی پاسخ دهد، کار آسانی نیست. به همین دلیل، بهترین کار این است که با کمک‌گرفتن از نظرات دیگران، اپلیکیشنی که بیشترین کارایی را دارد، پیدا کرده و آن را نصب کنید. در این راستا، می‌توانید از خدمات آموزش زبان انگلیسی در زبان امید نیز بهره‌مند شوید.

جمع‌بندی

این روزها، کمک‌گرفتن از اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی به یک تکنیک تاثیرگذار تبدیل شده و افراد زیادی هستند که استفاده از این پلتفرم‌ها را به تحصیلات آکادمیک، کتاب‌خواندن و گوش‌دادن به سی‌دی‌های آموزشی ترجیح می‌دهند.

باید گفت که استفاده از اپلیکیشن جهت یادگیری زبان انگلیسی، مزیت‌های زیادی دارد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به آموزش مهارت‌های 4 گانه، عدم محدودشدن نرم‌افزار به یک محتوای خاص، یادگیری خودآموز زبان انگلیسی، در دسترس‌بودن همیشه نرم‌افزار و امکان استفاده از انجمن اشاره کرد.

البته ذکر این نکته نیز اهمیت دارد که اپلیکیشن‌های زیادی در بستر دیجیتال وجود دارند که خدمات آموزش زبان انگلیسی را با شیوه‌های جدید ارائه می‌دهند و این شما هستید که باید با کمک‌گرفتن از خدمات کسب‌وکارهایی مثل زبان امید و نظرات کاربران، یکی از آنها را انتخاب کرده و مراحل آموزش را شروع کنید.زبان1

منبع: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها