|
کدخبر: 306408

تاریخ انقضای آلت‌کوین‌ها تمام شد؟ / آینده اتریوم چه می‌شود؟

از آنجایی که بازار ارزهای دیجیتال به روند کاهشی خود ادامه می‌دهد، تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که آلت‌کوین‌ها ممکن است شاهد درد و رنج بیشتری باشند. در این میان، چشم‌انداز قیمت اتریوم، آلت‌کوین برتر بازار هم در کوتاه‌مدت خوب به نظر نمی‌رسد.

اقتصاد تاریخ انقضای آلت‌کوین‌ها تمام شد؟ / آینده اتریوم چه می‌شود؟

در ۱۱ سپتامبر، مارکوس تیلن، تحلیلگر Matrixport، آخرین گزارش این شرکت در مورد ارزهای دیجیتال را منتشر کرد. این گزارش با عنوان «سقوط آلت‌کوین‌ها در راه است»، سقوط‌های بزرگی را برای اتریوم و دیگر آلت‌کوین‌ها پیش‌بینی می‌کند.

او با اشاره به این که انتشار اتریوم در هفته گذشته بالاتر از میزان کوین‌های سوزانده شده آن بود، گفت: معلوم شد که اتریوم نیز «پول اولتراساند» نیست.

با این حال، این شبکه همچنان در بلندمدت بسیار قوی به نظر می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه قیمت اتریوم نزدیک به سطح مهم روانی ۱،۶۰۰ دلار باقی مانده، افزود: یک شکست می‌تواند قیمت را پایین بیاورد، به خصوص که رشد درآمد ناامید کننده است.

در زمان نگارش این خبر، اتریوم در محدوده قیمتی ۱،۵۸۰ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، ۲٫۲۵ درصد و در مقایسه با یک هفته گذشته، نزدیک به ۳ درصد افت دارد.

در این گزارش آمده است: سطوح فعلی، ما را در مورد اتر بسیار محتاط می‌‌کند. ما حتی می‌توانیم سناریویی را متصور شویم که در آن قیمت‌ها تا پایان سال کاهش چشمگیری داشته باشند.

پس از آن هم، این شرکت پیش‌بینی می‌کند که اگر قیمت اتریوم به زیر ۱،۵۰۰ دلار کاهش یابد، ممکن است تا ۱،۰۰۰ دلار سقوط کند.

با این حال، بازگشت به سطح ۱،۰۰۰ دلاری برای اتریوم بعید به نظر می‌رسد، مگر اینکه بیت کوین هم به سطوح پایین چرخه‌ای که در پی سقوط صرافی FTX به آن رسیده بود، کاهش یابد. بر اساس داده‌های بازار، در ۲۲ نوامبر سال گذشته، قیمت بیت کوین به ۱۵،۸۰۰ دلار سقوط کرد و اتریوم هم شاهد کاهش قیمت خود به ۱،۱۰۰ دلار بود که پایین‌ترین سطح آنها در طول چرخه نزولی فعلی است.

تحلیلگران Matrixport در آخر نتیجه گرفتند که «به طور کلی، روند کاهشی است که نشان‌دهنده یک احساس نزولی است.»

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها