|
کدخبر: 229346

۸۰۰ اتریوم به سرقت رفت/ آلتکوین مشهور سقوط کرد

دیروز ۸۰۰ اتریوم از پروتکل متادائو به سرقت رفت و همین مساله سبب ریزش قیمتی اتریوم به زیر ۴ هزار دلار شد. به دلیل کاهش قدرت خریداران در کلیت بازار و اخبار منفی مربوط به اتریوم، امید تارگت-های بالاتر کم رنگ شده است.

با وجود اینکه اتریوم در ماه های گذشته به خوبی روند صعودی خود را حفظ کرده بود، اخیرا نشانه های ضعف قیمتی و فشار فروش در آن بیشتر مشهود است. اصلاح قیمتی در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل سرقت ۳.۲ میلیون دلاری که معادل ۸۰۰ اتریوم بود، به ادامه دار شدن ریزش این رمزارز ادامه داده است.

در ادامه گزارش با در نظر گرفتن اخبار منفی، مثبت و بنیاد اتریوم، روند آینده این رمزارز به صورت تکنیکالی بررسی می شود.

نمودار بالا چارت قیمتی اتریوم به تتر در نمای روزانه است. طبق نمودار بالا در بلند مدت و تا ماه قبل، اتریوم در یک روند صعودی قوی به سر می برد. این حرکت در خط روند سفید رنگ نمودار مشخص است که اتریوم هر بار به خوبی به آن واکنش نشان داده است. این روند تا محدوده ۵ هزار دلار ادامه داشت و بالاخره اتریوم با شوک های اخیر اخبار اقتصاد کلان آمریکا وارد فاز اصلاحی شد ولی به دلیل تقاضای زیادی که در بازار داشت نسبت به دیگر رمزارزها کمتر دچار اصلاح شد و از حمایت‌های خوبی در نواحی ۳۸۰۰-۴۰۰۰ دلار برخوردار بود. لازم به ذکر است ناحیه مستطیل قرمز رنگ در نمودار، محدوده استاتیکی بازار بوده که قبلا چندین بار به آن واکنش نشان داده است.

درجا زدن اتریوم در این نواحی سبب تشکیل یک الگوی کنج نزولی شده که با خطوط نارنجی رنگ در نمودار نشان داده شده است. هرچند طبق تکنیکال زمانی که چنین الگوی در نمودار به وجود بیاید باید انتظار رشد قیمتی به اندازه حرکت صعودی اخیر رمزارز را داشته باشیم.

اما لازم است بدانید تحقق این سناریو زمانی است که سقف کنج نزولی شکسته شده و رمزارز بالای این ناحیه تثبیت شود. با دقت بیشتر در نمودار متوجه خواهید شد که سقف کنج با محدوده روانی ۴ هزار دلار همتراز است و بازار با یک رویکرد به شدت منفی به این ناحیه واکنش نشان داد که ممکن است اتریوم را به نواحی پایین تری سوق دهد.

بر اساس تمام مطالب مذکور و سرقت ۳ میلیون دلاری روز گذشته و همچنین فروش آدرس¬های بزرگ بیت کوین و اتریوم بر اساس سایت گلس نود، احتمالا بازار و اتریوم دچار فشار فروش بیشتری شود. ناگفته نماند محدوده مستطیل قرمز ‌رنگ حمایت اول اتریوم و در صورت ریزش، کف کنج نزولی نیز محدوده بسیار معتبر بعدی خواهد بود.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها