|
کدخبر: 305831

محبوب‌ترین آلت کوین‌های ۲۰۲۳

به گزارش شرکت کوین شیرز (CoinShares)، محصولات سرمایه‌گذاری مبتنی بر سولانا از ابتدای سال ۲۰۲۳ تاکنون، شاهد ورود سرمایه ۲۶ میلیون دلاری بوده‌اند که از همه آلت‌کوین‌های دیگر، از جمله اتریوم پیشی می‌گیرد. این موضوع نشان می‌دهد که سولانا، محبوب‌ترین آلت‌کوین در بین سرمایه‌گذاران است.

اقتصاد محبوب‌ترین آلت کوین‌های ۲۰۲۳

علاوه بر این، داده‌های این شرکت نشان می‌دهند که حجم معاملات برای محصولات سرمایه‌گذاری رمزارزی برای هفته منتهی به یکم سپتامبر، ۹۰ درصد بالاتر از میانگین سال تا به امروز بوده و تنها ۱۱٫۲ میلیون دلار سرمایه از این محصولات خارج شده است.

این آمار پس از یک دوره هفت هفته‌ای احساسات منفی به دست آمده است. البته لازم به ذکر است که سولانا در این بخش هم بهتر عمل کرده و برای نهمین هفته متوالی شاهد جریان‌ ورودی ثابتی بوده است.

بر اساس داده‌های کوین شیرز، محصولات سولانا شاهد ورودی هفتگی ۷۰۰ هزار دلاری بوده و ورودی سرمایه به این بازار در ۹ هفته گذشته هم، به ۱۴٫۱ میلیون دلار می‌رسد. محصولات بیت کوین تنها دارایی دیگری بودند که در مجموع ۳٫۸ میلیون دلار ورودی هفتگی داشتند، در حالی که محصولات شورت بیت کوین، پالیگان و اتریوم، همگی شاهد خروج سرمایه بودند.

افزایش جریان ورودی سرمایه به بازار سولانا، در بحبوحه تحولات مثبت اخیر مربوط به این شبکه صورت می‌گیرد. همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، در یکم سپتامبر، رون کریستنسن (Rune Christensen)، هم‌بنیان‌گذار میکردائو، پیشنهادی را برای ساخت بلاکچین بومی آتی این پروژه با استفاده از پایگاه کد سولانا ارائه کرد.

همچنین، در ۲۳ آگوست گزارش شده بود که شاپیفای (Shopify)، شبکه پرداخت مبتنی بر سولانا را به گزینه‌های پرداخت خود اضافه کرده است.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها