|
کدخبر: 286750

بهترین رمزارزها برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۳

بازار ارزهای دیجیتال پس از رشد قابل‌توجه خود در ژانویه ۲۰۲۳، در حال حاضر یک وقفه در روند خرید و رشد صعودی را تجربه می‌کند.

اقتصاد بهترین رمزارزها برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۳

با این حال، این دوره تثبیت قیمت‌ها ممکن است زمینه‌ساز حرکت صعودی بعدی باشد و فرصت‌هایی را برای ورود معامله‌گران به بازار ایجاد کند. در این خبر، برخی از برترین ارزهای دیجیتال با ارزش بازار متوسط را که پتانسیل رشد قابل‌توجهی در سال ۲۰۲۳ دارند، تجزیه و تحلیل خواهیم کرد.

به گزارش سایت کوین گیپ، قیمت ارز سولانا در رالی اخیر بازار ارزهای دیجیتال، شاهد افزایش نسبتا زیادی بود. این ارز دیجیتال که سال گدشته میلادی به دلیل سقوط صرافی FTX بیش از حد تحت تاثیر روند نزولی قرار گرفته بود و افت قیمتی شدیدی داشت، در سال جدید میلادی رشد خوبی را تجربه کرد و قیمت آن از اول ژانویه، ۱۷۳ درصد افزایش یافت و محدوده قیمتی ۲۷ دلار قرار گرفت.

با این حال، در سه هفته گذشته، قیمت SOL در یک بازه نسبتا کوچکی در حال رنج زدن است. این مرحله اصلاح و تثبیت قیمتی می‌تواند یک وقفه کوتاه برای خریداران این رمزارز ایجاد کند تا برای حرکت صعودی آماده شوند.

در ۱۴ ژانویه، ارز دیجیتال پولکادات از خط روند مقاومتی الگوی کنج نزولی هشت ماهه خود خارج شد. این الگو یکی از الگو‌های معروف ادامه‌دهنده روند صعودی است. پس از آغاز این رالی جدید قیمتی، قیمت این رمزارز ۱۸ درصد افزایش پیدا کرده و در حال حاضر با قیمت حدود ۶.۷ دلار معامله می‌شود.

به گفته تحلیلگران، از نظر تئوری، با ایجاد قله‌های قیمتی بالاتر از قبل در نمودار این ارز دیجیتال، قیمت DOT می‌تواند به ۸ دلار، ۹.۶ دلار یا ۱۱.۸ دلار برسد.

عملکرد قیمت اولانچ در سه ماه گذشته، شکل‌گیری یک الگوی فنجان و دسته را نشان می‌دهد. این الگو نشانه‌ای از تغییر روند است. بنابراین، در ۲۷ ژانویه، قیمت این ارز دیجیتال از مقاومت ۱۹.۷ دلار تا ۲۰.۲ دلاری این الگو عبور و روندی صعودی را تجربه کرد.

با وجود عدم اطمینان قطعی در بازار کریپتو، قیمت AVAX همچنان بالاتر از مقاومت شکسته‌شده است و پایداری خود را در سطوح بالاتر نشان می‌دهد. بنابراین، اگر خریداران بتوانند این سطح را حفظ کنند، رالی حاصل می‌تواند قیمت‌ها را به مرز ۲۵.۸ دلار یا ۳۰ دلار برساند.

 

 

منبع: رمزارز

ارسال نظر