|
کدخبر: 304945

عملکرد متفاوت ترون همه را غافلگیر کرد

هفته گذشته، احساسات نزولی در بازار باعث شد که اکثر ارزهای دیجیتال امکان رشد قیمتی را نداشته باشند. با این حال، ترون (TRX)، هفته گذشته متفاوت عمل کرد و جز معدود ارزهای دیجیتال با ارزش بازار بزرگ بود که توانست دستاورد مثبتی را به ثبت برساند.

اقتصاد عملکرد متفاوت ترون همه را غافلگیر کرد

در حالی که بیشتر رمزارزها با کاهش قیمت شدید روبرو هستند، داده‌های CoinMakretCap نشان می‌دهند که قیمت ترون در هفته گذشته بیش از ۳ درصد افزایش یافته است. در زمان انتشار این خبر، ترون با قیمت ۰.۰۷۷۲۶ دلار، و با ارزش بازار بیش از ۶.۹ میلیارد دلار، معامله می‌شود.

اگرچه عوامل دیگری نیز می‌توانند در این امر دخیل بوده باشند، اما تحولات پیرامون اکوسیستم بلاکچین ترون قطعاً در این بین نقش مهمی ایفا کرده‌اند. یکی از پیشرفت‌های قابل توجه ترون در هفته گذشته، این بود که صرافی Bitso، یکی از بزرگترین صرافی‌های رمزارزی در مکزیک، خبر پشتیبانی از TRC۲۰-USDT را اعلام کرد و دسترسی به ترون را افزایش داد. علاوه بر این، امضای چندگانه ترون نیز در آخرین نسخه از کیف پول TokenPocket برای اندروید منتشر شد.

جدای از این موارد، نگاهی به نمودار روزانه این ارز دیجیتال نشان‌دهنده آن است که چند اندیکاتور در هفته گذشته به نفع ترون تغییر کرده و احتمال افزایش قیمت آن را نشان می‌دهند. به عنوان مثال، شاخص قدرت نسبی (RSI) ترون در چند روز گذشته به بالای ۵۰ حرکت کرد، همچنین شاخص واگرایی/ همگرایی میانگین متحرک (MACD)، پیشتازی گاوها در بازار را نمایش می‌دهد.

علاوه بر موارد بالا، اندیکاتور حجم تعادلی (OBV) و جریان پول چایکین (CMF) نیز به طور قابل توجهی افزایش یافتند و از افزایش قیمت حمایت کردند. با این حال، شرایط در هفته آینده ممکن است متفاوت باشد؛ زیرا اندیکاتور باند بولینگر نشان می‌دهد که قیمت ترون در منطقه‌ی با نوسان کم قرار گرفته است.

علاوه بر افزایش قیمت ترون، عملکرد آن در بخش شبکه‌های اجتماعی نیز به طور قابل توجهی در هفته گذشته بهبود یافت. بر اساس گزارش LunarCrush، مقدار منشن‌ها و سلطه اجتماعی این کوین هر دو بیش از ۴۰ درصد در هفته گذشته افزایش یافته است.

احساسات صعودی پیرامون ترون نیز ۳۴ درصد افزایش یافت. با این حال، باید به این نکته نیز توجه داشت که در کنار احساسات صعودی، احساسات نزولی نیز رشد گسترده‌ای را ثبت کردند.

با این وجود، آلت رنک (رتبه‌بندی آلت کوین‌ها) ترون بهبود یافته است که یک سیگنال صعودی در نظر گرفته می‌شود. آلت رنک ارزش و محبوبیت کوین‌ها را به لطف الگوریتمی ویژه و با تحلیل اخبار، کامنت‌ها و احساسات بازار بررسی می‌کند.

علاوه بر این، نگاهی به بازار مشتقات ترون نشان می‌دهد که روند صعودی قیمت ممکن است ادامه یابد. این امر احتمالاً به دلیل افزایش سرمایه‌گذاری بازی در توکن و افزایش قیمت آن خواهد بود. افزایش این معیار، احتمال ادامه روند قیمت فعلی به مدت طولانی‌تر را افزایش می‌دهد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها