|
کدخبر: 304649

ارزهای دیجیتال معروف با قیمت زیر ۰.۱ دلار

در بحبوحه رکود قابل توجه و با کاهش ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال به زیر ۱.۱ تریلیون دلار، چندین ارز دیجیتالی که زیر ۰.۱۰ دلار معامله می‌شوند، می‌توانند احساسات خوش‌بینانه را در پیش‌بینی یک چرخه صعودی آینده به خود جلب کنند.

اقتصاد ارزهای دیجیتال معروف با قیمت زیر ۰.۱ دلار

وی‌چین (VET)، با وجود نوسانات اخیر قیمت، همچنان یک پروژه بلاکچینی امیدوارکننده است. مشارکت آن با شرکت هوش مصنوعی SingularityNET برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی از طریق الگوریتم‌های پیشرفته هوش مصنوعی و داده‌های سازمانی قابل توجه است. وی‌چین در حال حاضر در قیمت ۰.۰۲ دلار معامله می‌شود.

سونم (SNM) با توجه به شاخص قدرت نسبی (RSI)، از ارزش واقعی خود کمتر ارزش‌گذاری شده است. اگرچه این ارز دیجیتال تحت تأثیر حذف از بایننس قرار گرفته است، اما آینده‌ای امیدوارکننده دارد و در قیمت ۰.۰۲ دلار معامله می‌شود.

ام‌وی‌ال (MVL) شرکتی برای ارتقای اکوسیستم حمل و نقل بر پایه‌ی بلاکچین است که داده‌های حیاتی مربوط به تراکنش‌ها، حرکات، حوادث و تعمیر و نگهداری را ردیابی می‌کند. این شرکت به عنوان یکی از ۵ شرکت برتر راه‌حل‌های بلاکچین در کره جنوبی شناخته شد. توکن MVL در حال حاضر ۰.۰۰۲ دلار قیمت دارد.

دوج کوین (DOGE) ، بزرگترین میم کوین بازار، اخیراً با رکود مواجه شده است، اما می‌تواند شاهد افزایش قابل توجهی در بازار صعودی بعدی باشد و اگر کسب‌وکارهای بیشتری آن را به عنوان یک روش پرداخت بپذیرند، به طور بالقوه به ۰.۲۰ دلار خواهد رسید. دوج کوین در حال حاضر ۰.۰۶ دلار ارزش دارد.

هدرا (HBAR) با مشارکت غول‌های خودروسازی هیوندای و کیا برای توسعه یک سیستم نظارت بر انتشار دی اکسید کربن خبرساز شده است. موفقیت این مشارکت می‌تواند منجر به پذیرش بلاکچین هدرا و توکن اصلی آن، HBAR شود. هدرا هم اکنون در قیمت ۰.۰۶ دلار معامله می‌شود.

توجه به این نکته مهم است که بازار ارزهای دیجیتال بسیار پرنوسان است و این سرمایه‌گذاری‌‌ها با ریسک‌هایی همراه هستند. چشم‌انداز ارزهای دیجیتال می‌تواند به سرعت تغییر کند و تحولات غیرمنتظره می‌تواند بر قیمت‌ها تأثیر بگذارد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها