|
کدخبر: 303936

اقدام عجیب صرافی کوین بیس در کانادا

صرافی رمزارزی کوین ‌بیس اعلام کرده است که از پایان ماه جاری، معاملات با استیبل‌ کوین‌های تتر، دای و RAI را برای کاربران کانادایی به حالت تعلیق در می‌آورد. گفته می‌شود که این تصمیم نتیجه نظارت منظم کوین ‌بیس بر دارایی‌ها در صرافی خود برای اطمینان از مطابقت با معیارهای لیست شدن است.

اقتصاد اقدام عجیب صرافی کوین بیس در کانادا

تعلیق معاملات برای این سه استیبل کوین در کانادا در ۳۱ آگوست اعمال می‌شود. تمامی واریزها نیز معلق می‌شوند. با این وجود تعلیق معاملات و واریزها، کاربران همچنان می‌توانند این استیبل کوین‌ها را برداشت کنند.

این اقدام پس از آن صورت می‌گیرد که کوین بیس خدمات خود را در اوایل هفته در کانادا گسترش داد و همزمان با همکاری نزدیک با قانون‌گذاران فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد.

کوین بیس از مقامات کانادایی به دلیل قوانین واضح و تعامل با شرکت‌های مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال تمجید کرده است. کانادا در سال جاری مقررات سخت‌گیرانه‌تری را برای صنعت ارزهای دیجیتال اعمال کرده است که منجر به تغییراتی در عملیات صرافی‌های مختلف رمزارزی و ارائه‌دهندگان استیبل کوین‌ها شده است. به عنوان مثال، بایننس در ماه می به دلیل نگرانی‌های نظارتی از بازار کانادا خارج شد و Crypto.com استیبل کوین تتر را از فهرست خود حذف کرد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها