|
کدخبر: 297954

قانون جدید دولت بریتانیا برای رمزارزها

لایحه خدمات مالی و بازارهای بریتانیا (قانونی پیشنهادی که به خدمات پولی سنتی و ارزهای دیجیتال اشاره می‌کند) پس از تصویب پارلمان – مجلس اعیان – به تصویب رسید. این لایحه اکنون به مرحله قرائت نهایی وارد می‌شود؛ جایی که مجلس عوام مجاز به انجام اصلاحات است. این قانون می‌تواند قبل از اینکه دو مجلس به توافق کامل برسند، کم و زیاد شود.

اقتصاد قانون جدید دولت بریتانیا برای رمزارزها

اکثر اعضای مجلس اعیان به لایحه‌ای رأی مثبت دادند که هدف آن ایجاد استانداردهایی در بخش ارزهای دیجیتال و تنظیم استفاده از استیبل‌کوین‌ها است. این قانون که تابستان گذشته به پارلمان ارائه شد، در ابتدا به دنبال تثبیت وضعیت مالی بریتانیا پس از خروج از اتحادیه اروپا (فرایندی به نام «برگزیت») بود.

بااین‌حال، در مرحله بعد، مقامات قصد خود را برای تنظیم استیبل‌کوین‌ها با آن قانون، آشکار کردند و پیشنهاد کردند که آنها را تحت قوانین پرداخت کشور قرار دهند. اندکی بعد، آنها اصرار داشتند که همه ارزهای دیجیتال باید با قوانین موجود مطابقت داشته باشند.

تصویب مجلس اعیان به این معنی است که این لایحه اکنون وارد مرحله نهایی خود می‌شود: بررسی اصلاحات و موافقت سلطنتی. این قرائت نهایی است که در آن هر دو مجلس می‌توانند در مورد هر گونه تغییر بحث کنند. هنگامی که آنها برای توافق نهایی دست بدهند، این فرمان برای رسمی شدن به امضای پادشاه بریتانیا، چارلز سوم، نیاز دارد.

برخی از قانون‌گذاران بر این باورند که لایحه خدمات مالی و بازارها می‌تواند در ماه‌های آینده روشن شود. یکی از نمونه‌ها اندرو گریفیث، وزیر اقتصاد خزانه داری بریتانیا و عضو پارلمان، است که فکر می‌کند انگلیس تا آوریل ۲۰۲۴ قوانین مناسبی را بر صنعت کریپتو اعمال خواهد کرد.

بریتانیا برنامه‌های خود را برای تبدیل شدن به یک مرکز جهانی ارزهای دیجیتال ترسیم کرده است. برایان آرمسترانگ، مدیرعامل صرافی کوین بیس، نگرش این کشور را ستود و اظهار داشت که مقامات داخلی بریتانیا پتانسیل این بخش را درک کرده‌اند و مایل به اجرای قوانین جامع در آن هستند.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها