|
کدخبر: 303364

مهاجرت صرافی بایننس به ژاپن حقیقت دارد؟

بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان، Liquid را به عنوان شعبه ژاپنی و شریک خود برای تأیید احراز هویت، انتخاب کرده است.

اقتصاد مهاجرت صرافی بایننس به ژاپن حقیقت دارد؟

این همکاری تضمین می‌کند که رویه‌های تایید هویت مشتری بایننس ژاپن (KYC) با قوانین سخت‌گیرانه ژاپن همخوانی دارد. Liquid راه‌حل مبتنی بر هوش مصنوعی eKYC خود را با استفاده از احراز هویت چهره و پردازش تصویر پیشرفته برای تسهیل احراز هویت آسان ارائه می‌کند.

این مشارکت بر تعهد بایننس به حفظ استاندارد بالای امنیت و انطباق قوانین در ژاپن تأکید دارد. در ماه‌های گذشته، بایننس با فشارهای نظارتی شدید در سراسر جهان روبه‌رو شده است.

پس از هشدارهایی از سوی مقامات نظارتی ژاپن که به بایننس اعلام کرده بودند که این صرافی بدون مجوز لازم فعالیت می‌کند، این صرافی در نوامبر ۲۰۲۲ به وسیله‌ خرید صرافی ساکورا (SEBC)، یک صرافی ثبت‌شده در ژاپن، تلاش کرد تا با مقررات محلی سازگاری داشته باشد.

راه‌اندازی پلتفرم بایننس ژاپن پس از ماه‌ها آماده‌سازی انجام می‌شود و به کاربران اجازه می‌دهد پس از تأیید هویت، از صرافی جهانی بایننس به این صرافی مهاجرت کنند. مدیر عامل Liquid، هیروکی هاسگاوا، از ارائه راه حل ایمن و سازگار برای کاربران بایننس ابراز خرسندی کرد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها