|
کدخبر: 299099

همکاری جدید رونالدو با صرافی بایننس

در یک همکاری بی‌سابقه دیگر، فوق ستاره فوتبال جهان، کریستیانو رونالدو، از آخرین پروژه خود در حوزه هنر دیجیتال رونمایی کرده است.

اقتصاد همکاری جدید رونالدو با صرافی بایننس

مهاجم باشگاه النصر عربستان با همکاری صرافی بایننس، مجموعه‌ای استثنایی از NFTها (توکن‌های غیرقابل تعویض) را ایجاد کرده‌اند. این مجموعه که به نام “ForeverCR۷: The GOAT” شناخته می‌شود، دومین همکاری بین رونالدو و بایننس می‌باشد.

مجموعه جدید رونالدو که برنامه‌ریزی شده در تاریخ ۳ جولای عرضه شود، ادای احترام و تجلیل از عملکرد درخشان و حرفه‌ای این بازیکن از زمان آغاز فعالیت‌های او تاکنون است. کلکسیونرها این فرصت را خواهند داشت که از بین ۲۰ طرح متمایز که در چهار سطح کمیابی طبقه‌بندی شده‌اند، انتخاب کنند. این NFTهای بسیار نادر شامل شش طرح منحصربه‌فرد هستند که در مجموع ۱۲۰ آیتم منحصربه‌فرد را شامل می‌شود. قابل ذکر است که هر یک از این آیتم‌ها مزایای خاص خود را دارند، مانند یک پیراهن فوتبال که شخصاً توسط خود رونالدو امضا شده است.

نگاهی به زمان‌بندی مجموعه اول رونالدو نشان می‌دهد که مجموعه NFTهای گذشته با شرایط چالش‌برانگیزی روبرو شده بود. مجموعه CR۷ NFT فقط یک هفته پس از فروپاشی FTX رونمایی شد که مصادف با افت شدید بازار ارزهای دیجیتال شد. در نتیجه، NFTها در آن دوره به سختی توانستند توجه سرمایه‌گذاران را جلب کنند. در حال حاضر، آمار مجموعه اول به صورت زیر است: قیمت کف ۱.۰۲ دلار، حجم معاملات ۲۴ ساعته $۱,۲۰۰، کل حجم معاملات از زمان راه‌اندازی $۸۹۷,۵۰۰ و مالکیت توسط ۷۲,۸۳۳ نفر.

در حالی که مجموعه دوم رونالدو برای ورود به بازار آماده می‌شود، گمانه‌زنی‌ها در مورد موفقیت احتمالی آن در میان شرایط مطلوب‌تر بازار وجود دارد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها