|
کدخبر: 297558

توافق مهم در بازار ارزهای دیجیتال / افزایش قیمت در راه است؟

بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال در جهان و شعبه آمریکایی آن، Binance.US، با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به یک توافق اولیه رسیده‌اند که در انتظار تأیید یک قاضی فدرال است.

اقتصاد توافق مهم در بازار ارزهای دیجیتال / افزایش قیمت در راه است؟

به عنوان بخشی از این توافق پیشنهادی، تنها کارمندان Binance.US می‌توانند به وجوه مشتریان در صرافی مستقر در ایالات متحده دسترسی داشته باشند و هیچ یک از مقامات بایننس هولدینگ به کلیدهای خصوصی کیف پول‌ها از جمله کیف پول‌های سرد و گرم، هر کیف پول سخت افزاری دیگر و همچنین سیستم‌ها و کنترل‌های داخلی Binance.US، دسترسی نخواهند داشت.

علاوه بر این، صرافی Binance.US قرار است در چند هفته آینده یک صورت‌حساب مالی دقیق شامل هزینه‌های کسب‌وکار و هزینه‌های تخمینی را با کمیسیون SEC ایالات متحده به اشتراک بگذارد.

این اقدام پس از آن صورت گرفت که قاضی از کمیسیون SEC و Binance.US خواست تا به توافقی دست یابند تا از توقیف دارایی‌های شعبه آمریکایی بایننس جلوگیری شود. این صرافی پیش‌تر اعلام کرده بود که مسدود کردن وجوه و حساب‌های این صرافی باعث فلج شدن کسب‌وکار آنها و در نتیجه آسیب رساندن به مشتریان می‌شود.

به دنبال انتشار این اخبار، وضعیت ارزهای دیجیتال بهبود یافته و ارزش کلی بازار با یک رشد ۳٫۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به ۱٫۰۸ تریلیون دلار افزایش یافته است. قیمت بیت کوین و اتریوم، دو رمزارز برتر بازار نیز هر کدام تا ۵ درصد افزایش یافته و به ترتیب به ۲۶,۷۰۰ دلار و ۱,۷۵۵ دلار رسیده است.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها