|
کدخبر: 303005 سارا سمیع شمس

گزارش اختصاصی گسترش نیوز از نشست در اتاق اصناف تهران:

ارتباط مستقیم حال مردم با وضعیت اصناف

رستگار گفت: با توجه به شرایطی که آحاد جامعه اقتصادی یعنی کسبه دارند، تصمیمات گرفته می شود و بنابراین نمی توان به این جایگاه بی تفاوت بود.

اقتصاد ارتباط مستقیم حال مردم با وضعیت اصناف

حمیدرضا رستگار رئیس اتاق اصناف تهران در نشست دیدار با خبرنگاران گفت: ویترین اقتصادی کشور در نهایت دست کسبه است و باید اصول آن حفظ شود. اصناف با توجه به ارتباطی که مردم دارند می توانند توصیفی از وضعیت عمومی جامعه داشته باشند.

وی افزود: با توجه به شرایطی که آحاد جامعه اقتصادی یعنی کسبه دارند، تصمیمات گرفته می شود و بنابراین نمی توان به این جایگاه بی تفاوت بود.

رئیس اتاق اصناف تهران خاطرنشان کرد: درگاه ملی مجوزها که قرار بود تسهیل گری کند، متاسفانه طبق روندی که پیش بینی می شد، صورت نگرفت و این مشکل به مسئولان گزارش داده شد.

رستگار در ادامه گفت: همیشه از خبرنگاران این انتظار می رود که دغدغه کسبه را برای حل مشکلات موجود، انتقال دهند. قشر کسبه سرمایه اجتماعی است که طی سال های متمادی ارزشمندتر شده است. ما در کشور خودمان، با توجه به اینکه اصناف و گروه های صنفی طبق مطالبات مردمی شکل گرفته است، بدیهی است نباید این سرمایه اجتماعی را اجازه داد تا کم رنگ شود. اگر مردم احساس آرامش کنند و قدرت خرید داشته باشند، کسبه به هدف خود می رسند.

رئیس اتاق اصناف تهران در پایان گفت: امیدوارم جمع خبرنگاران و اهالی رسانه از قدرت قلم در جهت رفع مشکلات موجود در اصناف استفاده کنند و در مقابل ما نیز در خدمت رسانی به مردم فعالیت داشته باشیم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها