|
کدخبر: 301380

نهنگ خفته بیت کوین بیدار شد / بازار صعودی می شود؟

در پنج روز گذشته، چند نهنگ‌ بیت‌ کوین که مقادیر زیادی بیت کوین در اختیار داشتند و برای مدت‌ها غیرفعال بودند، دوباره شروع به فعالیت کرده‌اند.

اقتصاد نهنگ خفته بیت کوین بیدار شد / بازار صعودی می شود؟

چندین نهنگ‌ بزرگ که سال‌ها بدون هیچ گونه فعالیتی، میلیون‌ها دلار بیت کوین را در اختیار داشتند، تصمیم گرفتند دارایی‌های خود را به مکان‌های جدید منتقل کنند. در ۲۰ ژوئیه، دو کیف پول از سال ۲۰۱۱ که هر کدام دارای ۱۰ بیت کوین بودند، وجوه خود را منتقل کردند. روز بعد، یک کیف پول با ۵ بیت کوین پس از ۱۲ سال عدم فعالیت، انتقال انجام داد.

یک حرکت قابل توجه دیگر شامل حدود ۳۰.۳ میلیون دلار معادل ۱۰۳۷ بیت کوین بود که از یک کیف پول غیرفعال از سال ۲۰۱۲ منتقل شد. این نهنگ تمام بیت کوین‎های خود را به آدرسی جدید منتقل کرد. این نهنگ در ابتدا یک تراکنش را در ۱۱ آوریل ۲۰۱۲ دریافت کرده بود، زمانی که قیمت هر بیت کوین ۴.۹۲ دلار بود.

در ۲۴ ژوئیه، یک حرکت مهم دیگر زمانی رخ داد که یک کیف پول غیرفعال از سال ۲۰۱۰، ۵۰بیت کوین به ارزش ۱.۴ میلیون دلار را انتقال داد.

نهنگ‌های بیت ‌کوین سرمایه‌گذارانی هستند که مقادیر زیادی بیت‌کوین را ذخیره می‌کنند، اغلب سال‌ها به آن دست نمی‌زنند و به دلیل رشد بلندمدت قابل توجه این ارز دیجیتال، موفق‌تر از معامله‌گران کوتاه‌مدت هستند.
بر اساس داده‌های موجود، تعداد نهنگ‌های بیت ‌کوین، آدرس‌های کیف پولی که دارای ۱۰۰۰ بیت کوین یا بیشتر هستند، با ثبت ۲۰۲۷ آدرس به پایین‌ترین سطح خود از آگوست ۲۰۱۹ رسیده است. کاملاً مشخص نیست که این نهنگ‌ها، افراد یا شرکت‌ها هستند، اما در ماه‌های اخیر افزایش محسوسی در فعالیت نهنگ‌ها مشاهده شده است؛ به طوری که برخی از آنها دارایی‌های خود را به صرافی‌ها منتقل کرده‌اند که احتمالاً برای تامین نقدینگی یا تبدیل دارایی‌های خود به سایر ارزهای دیجیتال بوده است.

 

منبع: رمز ارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها