|
کدخبر: 301250

جزئیات مهم درباره دریافت وام خود اشتغالی

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه‌ نیروهای نیروهای مسلح اعلام کرد که پرداخت وام خود اشتغالی به سربازان منقضی خدمت که در سال گذشته ثبت نام کرده بودند، همچنان ادامه دارد و تاکنون وام خود اشتغالی به بیش از ۱۳ هزار متقاضی اعطا شده است.

اقتصاد جزئیات مهم درباره دریافت وام خود اشتغالی

سردار موسی کمالی در تشریح بر آخرین وضعیت پرداخت وام‌های خود اشتغالی به جوانانی که سال گذشته درخواست خود را در دفاتر پلیس +۱۰ ثبت کرده بودند، گفت: باتوجه به هماهنگی های  وزارت اقتصاد دارایی و بانک مرکزی پرداخت وام به کسانی که سال گذشته ثبت نام کرده بودند تا پایان تیرماه بر اساس ضوابط تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱  ادامه یافت.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه‌ نیروهای نیروهای مسلح افزود: برای سال ۱۴۰۲ در تبصره ۱۸ قانون بودجه به صورت مجدد وام برای سربازان منقضی خدمت پیش‌بینی شده و ضوابط اجرایی آن نیز از سوی دولت و قرارگاه‌ مهارت آموزی تهیه و ابلاغ شده و در حال حاضر مراحل نهایی خود را طی می‌کند.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۱۳ هزار نفر از متقاضیان تا پایان تیرماه تسهیلات خود را دریافت کردند ادامه داد: جزئیات پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ سال جاری نیز به زودی اعلام می‌شود و وضعیت نزدیک به ۴۰ هزار نفر از کسانی که در سال گذشته ثبت نام کرده بودند بررسی خواهد شد.

کمالی با بیان اینکه افراد واجد شرایط به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات معرفی می‌شوند گفت: متقاضیان بعد از معرفی به بانک‌ها، می‌توانند وام خود را دریافت کنند.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح  در پاسخ به سوالی مبنی بر ثبت‌نام‌های جدید در سال ۱۴۰۲ گفت: برابر پیش‌بینی‌ها ثبت نام جدیدی در سال جاری نخواهیم داشت، مگراینکه افرادی که ثبت نام کرده‌اند منصرف و یا واجدشرایط دریافت تسهیلات نباشند. در این صورت اگر نیاز به ثبت نام جدید باشد، اعلام خواهیم کرد، اما پیش‌بینی‌های اولیه نبود ثبت نام در سال جاری است.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها