|
کدخبر: 300212

اظهارات جدید معاون وزیر درباره رتبه بندی فرهنگیان

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: اگر معلم ما کنشگری و عاملیت در عرصه‌های فرهنگی، علمی، هنری و ... داشته باشد، ابزاری برای توسعه قابلیت‌های حرفه‌ای است و مسیر رشد معلمان در رتبه‌بندی فرهنگیان برای ما مهم است.

اقتصاد اظهارات جدید معاون وزیر درباره رتبه بندی فرهنگیان

حمید طریفی‌حسینی صبح امروز ۲۶ تیرماه در آیین افتتاح ششمین دوره مسابقات قرآن و عترت و بیست و سومین دوره مسابقات ورزشی کارکنان آموزش و پرورش استثنایی کشور از جوار مزار شهید سردار حاج قاسم سلیمانی به صورت ویدیوکنفرانس اظهار کرد: به یمن و برکت جمهوری اسلامی در یک دوره تاریخی از نظام تربیت و تربیت قرار داریم.

وی بیان داشت: دولت توجه خاصی به آموزش و پرورش دارد و وزارت آموزش و پرورش هم  به آموزش و پرورش استثنایی توجه ویژه‌ای دارد و برای اینکه کشور توسعه یافته‌ای داشته باشیم به این نیاز داریم که آموزش و پرورش مورد توجه قرار گیرد.

 رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور عنوان کرد: معلم اساس کار است و با خلاقیت خود می‌تواند کاستی‌ها و مشکلات را برطرف کند و باید بالندگی معلم را به هر طریقی فراهم کنیم.

طریفی‌حسینی همچنین توانمندسازی حرفه‌ای معلمان را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: مسیر را برای حضور موثرتر معلمان فراهم کنیم تا جامعه‌ای پویا و سازنده داشته باشیم.

وی ابراز داشت: مدرسه به‌عنوان کانون تربیتی محله است و رشد قابلیت‌های معلم را دنبال می‌کنیم و اگر معلم ما کنشگری و عاملیت در عرصه‌های فرهنگی، علمی، هنری و ... داشته باشد بنابراین ابزاری برای توسعه قابلیت‌های حرفه‌ای است و مسیر رشد معلمان در رتبه‌بندی فرهنگیان برای ما مهم است.

معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: معلمی که دارای توانمندی‌های ورزشی و قرآنی باشد، نقش الگو را به خوبی ایفا می‌کند و می‌تواند، آموزش‌های بهتری را ارائه دهد.

به گزارش فارس، صبح امروز ۲۶ تیرماه ششمین دوره مسابقات قرآن و عترت و بیست و سومین دوره مسابقات ورزشی کارکنان آموزش و پرورش استثنایی کشور از محل گلزار شهدای کرمان و مزار شهید سردار حاج قاسم سلیمانی آغاز شد.

 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها