|
کدخبر: 300123

اظهارات معاون وزیر درباره رتبه بندی معلمان

معاون حقوق و پارلمانی آموزش و پرورش با اشاره به تنها گذاشتن این دستگاه توسط بسیاری از دستگاه‌ها گفت: در این میان یک نفر تمام قد از آموزش و پرورش حمایت می‌کند.

اقتصاد اظهارات معاون وزیر درباره رتبه بندی معلمان

قاسم احمدی لاشکی معاون حقوق و پارلمانی آموزش و پرورش در جمع فرهنگیان گچساران گفت: نکاتی عنوان شد که دغدغه آموزش و پرورش کشور است.

وی بیان کرد: آموزش و‌ پرورش مطلقا نباید سیاسی شود زیرا با پرورش نسل آینده سر و کار دارد.

معاون حقوق و پارلمانی آموزش و پرورش تصریح کرد: امروز کسی می تواند بگوید موفق است که ببیند دانش آموزش به کجا رسیده ما کارخانه فولاد یا نفت و گاز نیستیم، کار آموزش و پرورش با سایر مشاغل متفاوت است.

احمدی لاشکی عنوان کرد: امروز سپاه پاسدارن ما در حوزه امنیتی و هوا فضا به جایگاه درخشانی رسیده، در حوزه های مختلف علمی نیز به نتایج خوبی رسیده ایم هر جا صحبت از پیشرفت می آید پای انسان در میان است و او نیز دست‌رنج تربیت و پرورش است.

وی گفت: در سند بنیادین نوشته شده تمام دستگاه ها موظفند که آموزش و پرورش را تنها نگذارند که تنهایش گذاشتند و تنها مقام معظم رهبری از این نهاد حمایت کرده است.

 معاون حقوق و پارلمانی آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: دیگران تنها در هفته معلم یک جشن گرفته که ما خود نیز می توانیم آن را برگزار کنیم.

احمدی لاشکی بیان کرد: شما معلمان در کرونا ثابت کردید که اگر معلمان نباشند کشور دچار مشکل می شود.

وی افزود: در امنیت نیز معلمان اثر گذار و اثر بخش هستند، اگر ما اولویت خود را آموزش و پرورش قرار ندهیم یک جای کار می لنگد.

معاون حقوق و پارلمانی آموزش و پرورش ادامه داد: تمام مسائل نیاز به زیرساخت دارد و آن زیرساخت این است که همه قوا در کنار آموزش و پرورش باشند.

احمدی لاشکی با اشاره به رتبه بندی معلمان که کار خوبی بوده اضافه کرد: اقدامات خوبی در این مدت شروع شده است.

معاون حقوق و پارلمانی آموزش و پرورش تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی از رتبه بندی معلمان حمایت بسیار خوبی کرد، اما برخی‌ها که عضو هیئت علمی دانشگاه ها بودند تلاش می کردند تا این رتبه بندی صورت نگیرد.

وی افزود: شرایط مدارس کانکسی در گچساران نسبت به دیگر نقاط استان خوب است و این شهرستان دارای زیرساخت های خوبی در حوزه آموزش و پرورش است.

معاون حقوق و پارلمانی آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: هم اکنون آموزش و پرورش کشور ۱۰۲ هزار ملک دارد. 

احمدی لاشکی بیان کرد: امسال ۲۸ هزارو ۱۹۷ نفر در حوزه ابتدایی، ۱۱ هزار معلم در حوزه پرورشی و تربیتی ، ۲۲ هزارو ۱۴۳ نفر در حوزه متوسطه ۱ و ۲ جذب می شوند.

وی افزود: طرح های آموزشی ما که بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد تا مهر ماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.

عبدالله روشن ضمیر معاون برنامه ریزی فرماندار گچساران گفت: هم اکنون بیش از یکهزارو ۹۰۰ نفر کار تعلیم و تربیت بیش از ۲۶ هزار دانش آموز در این شهرستان را بر عهده دارند.

وی عنوان کرد: در زمینه نیروی خدماتی آموزش و پرورش با کمبود ۱۳۵ نیرو مواجه است.

معاون برنامه ریزی فرماندار گچساران تصریح کرد: بیش از ۱۴۸ واحد اموزشی در این شهرستان وجود دارد که ۲۸ درصد آن دارای قدمت بالاست که نیاز به تخریب و بازسازی دارد.

روشن ضمیر اضافه کرد: در فصل تابستان برق ۴۸ مرکز آموزشی این شهرستان دچار مشکل است به همین دلیل باید از تک فاز باید به سه فاز تبدیل شود.

منبع: فارس
  • محمد ارسالی در

    فقط بروید مکه بمیرید
    الانم بروید ک ربلا بمیرید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها