|
کدخبر: 300160

پیش‌بینی کالیو درباره افزایش قیمت این دو ارز دیجیتال

تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال، کالیو (Kaleo)، خوش‌بینی خود را برای دو آلت کوین، بایننس کوین (BNB) و بیت‌کوین ‌کش (BCH) ابراز کرده است و معتقد است که این رمزارزها ممکن است شاهد افزایش قیمت در آینده نزدیک باشند.

اقتصاد پیش‌بینی کالیو درباره افزایش قیمت این دو ارز دیجیتال

کالیو استدلال می‌کند که تحلیل‌های قیمتی BNB، توکن اصلی زنجیره هوشمند بایننس، یک معامله خرید خوب را در قیمت فعلی ۲۵۰ دلاری نشان می‌دهد. اگر خریداران در این سطح قیمتی وارد بازار شوند، رمزارز BNB می‌تواند به محدوده قیمتی ۳۰۰ دلار و حتی به سمت بالاترین قیمت قبلی خود، یعنی کمی بیش از ۳۴۰ دلار، که در آوریل شاهد بودیم، برسد. کالیو می‌گوید که این تحلیل قیمتی احتمالاً در سه‌ماهه چهارم سال جاری به وقوع می‌پیوندد.

از سوی دیگر، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) از بایننس در ماه گذشته به دلیل اتهامات مبادله غیرقانونی اوراق بهادار شکایت کرد، اما این صرافی این اتهامات را رد کرده و متعهد شده است که از پلتفرم خود دفاع کند. این شکایت باعث شد که یک آدرس بزرگ رمزارز BNB پس از دو سال دوباره فعال شود تا بخشی از دارایی‌های خود را در بازار بفروشد. این موضوع باعث شد تا این نهنگ سود قابل توجهی به دست آورد و یک تغییر جالب در رفتار نهنگ‌های ارزهای دیجیتال بود.

مدنظر داشته باشید که مطالب این خبر به هیچ وجه پیشنهاد خرید یا فروش نیست، لذا قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری در این رمزارز، تمام جوانب را کاملاً بسنجید.

کالیو همچنین درباره بیت کوین کش (BCH) اظهار نظر کرد. به گفته وی، او قصد دارد روی این آلت کوین سرمایه‌گذاری کند؛ زیرا روند آن را در مقایسه با بیت کوین دوست دارد و امکان یک رشد دیگر در کوتاه‌مدت در این ارز دیجیتال محتمل است. در اوایل این ماه، پس از اینکه فیدلتی (Fidelity)، موسسه مالی چارلز شوآب (Charles Schwab) و EDX Markets تحت حمایت سیتادل شروع به معامله با آن کردند، قیمت بیت کوین کش به شدت افزایش یافت.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها