|
کدخبر: 297668

شوک خبری جدید به بازار ارزهای دیجیتال!

بازار ارزهای دیجیتال در روز جمعه پس از فروش‌های سنگین در روز گذشته، بهبود نسبتاً مناسبی را در قیمت‌ها ثبت کرد. در حالی که بازار در برابر فشار فروش روزافزون مقاومت می‌کند، شرکت وام‌دهندۀ رمزارزی منحل‌شدۀ سلسیوس (Celsius Network)، تصمیم گرفته است تمامی آلت کوین‌های مشتریان را در قالب برنامه جدید بازسازی خود بفروشد.

اقتصاد شوک خبری جدید به بازار ارزهای دیجیتال!

طبق اعلام سلسیوس، تمامی آلت کوین‌ها به استثنای اموال مورد نگهداری در حساب‌های خاص، از تاریخ ۱ ژوئیه ۲۰۲۳ به فروش خواهد رسید. بر اساس این اطلاعیه، مبالغی که از فروش این آلتکوین‌ها به دست آید، به بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) تبدیل خواهد شد.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که شبکه سلسیوس در حال حاضر دارای ۲۱۵ میلیون دلار آلت کوین است که احتمال آن وجود خواهد داشت که در تاریخ ۱ ژوئیه به فروش برسد. این شرکت فعال در حوزه وام‌دهی ارزهای دیجیتال، دارای ۶.۶ میلیون توکن سلسیوس (CEL) به ارزش ۷۰.۵ میلیون دلار است. در زمان نگارش این خبر، میانگین قیمت CEL برابر با ۰.۱۰۵۴ دلار است.

دومین آلتکوینی که توسط شبکه سلسیوس نگهداری می‌شود، ماتیک (MATIC) یا پالیگان است. مقدار نگهداری‌شده از این ارز در حدود ۵۱.۸ میلیون دلار تخمین زده می‌شود. این توکن در طی ۷ روز گذشته نزدیک به ۲۵٪ از ارزش خود را از دست داده است. قیمت ماتیک در زمان نگارش این خبر در حدود ۰.۵۷ دلار است و با ارزش بازار حدود ۵.۳ میلیارد دلار معامله می‌شود.

سومین آلتکوینی که ممکن است به دلیل فروش دارایی‌های سلسیوس تحت فشار فروش قرار بگیرد، کاردانو (ADA) است. اطلاعات منتشرشده نشان می‌دهد که سلسیوس حدود ۱.۰۳ میلیون توکن کاردانو به ارزش تقریبی ۲۶.۲ میلیون دلار در اختیار دارد.

با این حال، قیمت کاردانو پس از اینکه از سوی کمیسیون SEC به عنوان اوراق بهادار در نظر گرفته شد، در حال کاهش است. قیمت کاردانو در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۷٪ کاهش یافته است. کاردانو در زمان نگارش این خبر با قیمت ۰.۲۵ دلار معامله می‌شود و دارای ارزش بازار بیش از ۹ میلیارد دلاری است.

سایر آلت کوین‌های بزرگی که توسط شبکه منحل‌شده سلسیوس نگهداری می‌شوند، عبارت‌اند از:

Chainlink (LINK)، Litecoin (LTC)، Polkadot (DOT)، Bitcoin Cash (BCH)، Aave (AAVE)، BNB

 

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها