|
کدخبر: 294565

دوج کوین در توییتر ۲ چه جایگاهی دارد؟

همان‌طور که در اخبار قبلی رمزارز نیوز گزارش شد، ایلان ماسک اخیرا از انتخاب جانشین جدیدی برای سمت مدیرعاملی شبکه توییتر خبر داده و تایید کرده که این فرد، لیندا یاکارینو، رئیس بخش تبلیغات NBCUniversal خواهد بود.

اقتصاد دوج کوین در توییتر ۲ چه جایگاهی دارد؟

از زمانی که ماسک توییتر را خریداری کرد، تغییرات زیادی در رابطه با مدیریت این شرکت اعمال شده است. این میلیاردر علاوه بر کاهش منظم مشاغل و بهبود محصولات توییتر، کارهای زیادی را هم انجام داده تا نشان دهد برنامه‌های بزرگی در بخش وب ۳ و اکوسیستم ارزهای دیجیتال وجود دارد.

در یکی از حرکت‎های بسیار قابل‎توجه، ماسک در اوایل سال جاری لوگوی توییتر را برای چند روز به لوگوی دوج کوین تغییر داد. حال، سوالات زیادی در مورد سرنوشت دوج کوین و صنعت گسترده‌تر کریپتو در توییتر تحت رهبری یاکارینو، مطرح شده است.

به گفته یاکارینو، او قصد دارد در مورد برنامه‌های جدید خود برای راه‌اندازی توییتر ۲.۰ از جامعه بازخورد بگیرد. در حالی که جزئیات آنچه توییتر ۲.۰ نامیده می‌شود، هنوز فاش نشده، اما اهداف اصلی آن ممکن است با دیدگاه‌های قبلی ماسک برای ادغام خدمات پرداخت در محصول اصلی شرکت همسو باشد.

یاکارینو در توییت جدید خود نوشته است:

    می‌بینم که چند دنبال‌کننده جدید دارم. من به اندازه ایلان ماسک پرکار نیستم (هنوز!)، اما به همان اندازه به آینده این پلتفرم متعهد هستم. بازخورد شما برای آینده آن حیاتی است. بیایید گفتگو را ادامه دهیم و توییتر ۲.۰ را با هم بسازیم!

اگرچه به عنوان یکی از مدیران مجمع جهانی اقتصاد، هیچ تایید قبلی مبنی بر اینکه یاکارینو طرفدار ارزهای دیجیتال است، وجود نداشت، با این حال، او حساب‌های دوج کوین و شیبا را در توییتر دنبال می‌کند که نشان می‌دهد او به طور مثبت با جوامع همسو شده است. از طرفی، با توجه به اینکه ماسک همچنان در این شرکت حضور دارد، احتمال اینکه دوج کوین و سایر ارزهای دیجیتال در این پلتفرم به رسمیت شناخته شوند، همچنان بالا است.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها