|
کدخبر: 294307

توییت ایلان ماسک بازهم حاشیه‌ساز شد

به گزارش اکانت توییتری intotheblock، مجموعه توکن‌های غیرقابل تعویض Milady اخیرا به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده و حالا بیشترین حجم معاملاتی را در بین کالکشن‌های مختلف دارد. دلیل این استقبال شدید و ناگهانی معرفی این کالکشن، توییت اخیر ایلان ماسک بوده است.

اقتصاد توییت ایلان ماسک بازهم حاشیه‌ساز شد

با این حال، اکنون میم‌کوین‌ها و پروژه‌های زیادی با نام‌هایی شبیه به Milady توسعه یافته‌اند. قریب به اتفاق این میم کوین‌ها هم هیچ ارتباطی با کالکشن اصلی ندارند. بنابراین، سرمایه‌گذاران باید مراقب دام‌های کلاهبرداران باشند.

بر اساس داده‌های منتشرشده، حجم معاملات کالکشن Milady به رقم قابل‌توجه ۵ میلیون دلار رسیده است. روز گذشته این رقم برابر با ۱۰ میلیون دلار بود. البته کاهش سریع حجم معاملات نشان‌دهنده تسلط هیجان‌ها بر بازار خرید و فروش توکن‌های این مجموعه است. به نظر می‌رسد فعالیت‌های تبلیغاتی، اصلی‌ترین عامل رشد کالکشن Milady در این مدت کوتاه بوده است. این اتفاق یک بار دیگر بی‌ثباتی بازار NFT‌ها را نمایان ساخته است.

فرصت‌طلبی کلاهبرداران از هیجان‌ها: متاسفانه اکثر پروژه‌هایی که با کپی‌برداری از نام و لوگوی این کالکشن توسعه یافته‌اند، خیلی زود شکست خورده‌اند و ارزش خود را از دست داده‌اند. در روزهای گذشته، بسیاری از سرمایه‌گذاران زیان‌قابل توجهی را تجربه کرده‌اند. باید تاکید کرد که انجام تحقیقات و پرهیز از رفتار هیجانی، جزو مهم‌ترین اصول سرمایه‌گذاری در بازار کریپتوکارنسی‌ها است.

فعالیت‌ افراد مشهوری مثل ایلان ماسک، همیشه زمینه را برای کلاهبرداران و مجرمان فراهم می‌کند. چنین اتفاقاتی بهترین فرصت برای کلاهبرداران برای سوءاستفاده از هیجانات سرمایه‌گذاران است. بنابراین، صرفا به خاطر توییت یک سلبریتی یا اتفاقات این‌چنینی نباید به سراغ خرید یا سرمایه‌گذاری بر روی پروژه‌های ناشناس و بی‌هویت رفت.

کارشناسان نسبت به سرمایه‌گذاری در چنین رمزارزهایی که کاربرد خاصی ندارند، هشدار می‌دهند. همان‌طور که بارها در اخبار رمزارز نیوز گزارش شده، قیمت این نوع رمزارزها به همان سرعتی که افزایش یافته، می‌تواند سقوط کند. وظیفه تحقیق و بررسی درباره اعتبار چنین پروژه‌هایی بر عهده کاربران است.

 

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر