|
کدخبر: 296605

افزایش غیرمنتظره قیمت ارزهای دیجیتال

در یک رالی بهبود قوی و غیرمنتظره، ارزش کلی بازار ارزهای دیجیتال تا ۴ درصد افزایش یافت و تقریباً تمام ضررهای روزهای اخیر را جبران کرد. در زمان نگارش این خبر، قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته ۴٫۵۹ درصد افزایش یافته و در حال حاضر در محدوده ۲۶,۹۲۰ دلار معامله می‌شود. در همین حال، ارزش بازار بیت کوین نیز در ۲۴ ساعت گذشته، حدود ۲۱ میلیارد دلار بیشتر شده است.

اقتصاد افزایش غیرمنتظره قیمت ارزهای دیجیتال

روز سه‌شنبه، ۶ ژوئن، بازار ارزهای دیجیتال پس از شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده از صرافی بایننس، وارد یک فاز اصلاحی شدید شد. یک روز بعد، این آژانس یکی دیگر از غول‌های معاملاتی دنیای کریپتو، یعنی کوین بیس را مورد هدف قرار داد.

با این حال، به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاران ترجیح داده‌اند تحولات نظارتی اخیر را نادیده بگیرند و به این ترتیب، یک بهبودی V شکل را در بازار ثبت کرده‌اند. داده‌های درون زنجیره‌ای بایننس نشان می‌دهند که در میان بهبودی قوی در بازار، تعداد زیادی از موقعیت‌های معاملاتی شورت لیکویید شده و بزرگ‌ترین لیکوییدیشن معاملات شورت در ۳ ماه گذشته به ثبت رسیده است.

در همین حال، تیم تحلیلی Santiment هم گزارش داده که به دنبال کاهش شدید قیمت ارزهای دیجیتال در این هفته، فشار خرید در بازار افزایش یافته و سرمایه‌گذاران بسیاری نسبت به خرید در کف اقدام کرده‌اند.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها