|
کدخبر: 296349

پیش‌بینی مهم از آینده قیمت بیت‌ کوین

قیمت بیت کوین از پایین‌ترین سطح اخیر خود در ۲۶ هزار و ۶۰۰ دلار بهبود قابل توجهی داشته و اکنون کمی بالاتر از ۲۷ هزار دلار معامله می‌شود. به عقیده برخی تحلیلگران مقصد بعدی این ارز دیجیتال سطح ۲۸ هزار دلار خواهد بود.

اقتصاد پیش‌بینی مهم از آینده قیمت بیت‌ کوین

حرکت بازگشتی اخیر بیت کوین باعث ایجاد امید در سمت صعودی و بازیابی سطح ۲۸ هزار دلار شده است. با وجود عوامل مختلفی از جمله احساسات کنونی بازار، شاخص‌های تکنیکال و شرایط کلان اقتصادی، تعیین هدف بعدی بیت کوین نیازمند یک تحلیل جامع خواهد بود.

قیمت فعلی بیت کوین ۲۷ هزار و ۱۵۰ دلار است که با حجم معاملات ۲۴ ساعته ۸.۳ میلیارد دلار همراه شده است. بیت کوین طی ۲۴ ساعت گذشته افت قیمت محدودی به اندازه ۰.۵۰ درصد تجربه کرده است. این ارز دیجیتال با ارزش بازار زنده ۵۲۵ میلیارد دلاری، رتبه اول را در CoinMarketCap دارد. عرضه در گردش این رمز ارز نیز در حال حاضر ۱۹,۳۹۲,۳۵۰ کوین و حداکثر عرضه آن نیز ۲۱ میلیون کوین BTC است.

در تحلیل وضعیت تکنیکال فعلی قیمت، با بازگشت Bitcoin از سطح حمایت حدود ۲۷ هزار دلار، احساس صعودی خفیفی در بین معامله‌گران به‌وجود آمده است.

در ۲۴ ساعت گذشته، بیت کوین در یک محدوده باریک معاملاتی قرار داشته است؛ مرز پایین این ناحیه حدود ۲۷ هزار دلار و مرز بالایی آن در حدود ۲۷ هزار و ۳۵۰ دلار واقع شده است.

پیش بینی می‌شود که خروج از محدوده مذکور منجر به رشد قیمت شده، به طوری که در جهت صعودی، بیت کوین با مقاومتی در حدود ۲۷ هزار و ۶۰۰ دلار مواجه است و هدف بالقوه آن پس از مقاومت مذکور فراتر از حدود ۲۸ هزار دلار قرار دارد.

در سمت دیگر روند احتمالی قیمت، اگر بیت کوین به زیر سطح ۲۷ هزار دلار برسد، حمایت بالقوه قیمت می‌تواند حدود ۲۶ هزار و ۶۰۰ دلار باشد.

با بررسی شاخص‌های فنی پیشرو مانند RSI و MACD، می‌توان گفت همچنان وضعیت خنثی در بین سرمایه‌گذاران و معامله‌گران وجود دارد که برای تعیین مسیر بازار نیاز به یک کاتالیزور مشخص را پیشنهاد می‌دهد.

بنابراین، نظارت بر محدوده ذکر شده بسیار مهم خواهد بود، سطح ۲۷ هزار دلار به عنوان مرز پایین و محدوده ۲۷ هزار و ۳۵۰ دلار به عنوان سطح بالایی این محدوده تعریف می‌شوند.

در سناریوی نزولی بازار نیز، اگر قیمت به زیر سطح ۲۶ هزار و ۶۰۰ دلار بازگردد، سطح حمایت بعدی آن احتمالا حدود ۲۶ هزار دلار خواهد بود. گفتنی است، پیشنهاد تحلیلگران برتر جهت تصمیم‌گیری آگاهانه‌تر در معاملات امروز بیت کوین، صبر بیشتر برای مشخص شدن روند کلی بازار و خارج شدن آن از حالت خنثی است.

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها