|
کدخبر: 295507

قیمت بیت کوین به ۱۲ هزار دلار نزول می‌کند؟

نیکلاس مرتن (Nicholas Merten)، تحلیلگر و یوتیوبری که ۵۱۱ هزار دنبال‌کننده دارد، پیش‌بینی کرده که قیمت بیت کوین (BTC) در ماه سپتامبر با ادامه بازار نزولی به ۱۲,۰۰۰ دلار کاهش خواهد یافت. او گفته که افزایش اخیر قیمت بیت کوین موقتی است و بازار نزولی به پایان نرسیده است.

اقتصاد قیمت بیت کوین به ۱۲ هزار دلار نزول می‌کند؟

علی‌رغم همبستگی قبلی، این تریدر رمزارزها معتقد است که بیت کوین شروع به عقب افتادن از بازارهای سهام سنتی کرده است. این تحلیلگر خاطرنشان می‌کند که بیت کوین از رشد ارزش سهام مایکروسافت و انویدیا عقب مانده است.

بیت کوین قطعاً در چند ماه گذشته حرکت‌های خوبی انجام داده است. با این حال، سؤالی که باید از خود بپرسید، این است که آیا این موضوع ادامه خواهد داشت یا خیر. حتی اگر در ماه نوامبر خرید کرده‌اید، [و] اکنون به خرید فکر می‌کنید، [باید] از خود بپرسید: آیا بیت کوین همچنان اسب پیشرو در مسابقه خواهد بود؟

زیرا آنچه در چند ماه گذشته در اینجا دیدیم، بسیار شبیه به آن چیزی است که در مورد پرایس اکشن قبلی دیده بودیم. دقیقاً همان محدوده که حمایت قبلی در آخرین بازار صعودی بود در ماه می به عنوان مقاومت عمل می‌کند.

ما حتی به باند بالایی که حدود ۳۲,۰۰۰ تا ۳۳,۰۰۰ دلار بود نرسیده‌ایم؛ که بسیاری از مردم خواستار خروج از بازار بودند. معمولاً مردم انتظارات خود را خیلی بالا می‌برند تا هدف را ادامه دهند، ولی در نهایت سود نمی‌برند.

سایر تحلیلگران در مورد کوتاه‌مدت چه می‌گویند؟

طبق گفته Rekt Capital، یکی دیگر از تحلیلگران معروف بازار، کندل قیمت بیت کوین باید تا پایان هفته گذشته بالای ۲۷,۶۰۰ دلار بسته می‌شد، که نشد. این تحلیلگر معتقد است که این تأیید دیگری بر روند منفی است. او استدلال می‌کند که بیت کوین باید به ۲۷,۶۰۰ دلار برسد تا دوباره وارد قلمرو صعودی شود.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر