|
کدخبر: 295958

خبر خوش درباره پرداخت مطالبات فرهنگیان

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری گفت: تمامی مطالبات نیرو‌های خرید خدمات آموزشی و حق التدریس‌های امسال را تا پایان خردادماه پرداخت میکنیم.

اقتصاد خبر خوش درباره پرداخت مطالبات فرهنگیان

رضا حاجی‌پور در تشریح نشست امروز (دوشنبه ۸ خرداد) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اظهار کرد: در نشست امروز ادامه بررسی تقاضای اعمال ماده (۲۳۴) آیین نامه داخلی از سوی تعدادی از نمایندگان در خصوص عدم پرداخت به موقع حقوق و مطالبات فرهنگیان کشور توسط سازمان برنامه و بودجه در دستور کار کمیسیون قرار داشت که با حضور معاونان و مدیران سازمان برنامه و بودجه، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش و نماینده مرکز پژوهش‌ها برگزار شد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس آیین نامه داخلی مجلس اعضای کمیسیون اظهارات مطرح شده در این جلسه را استماع کردند تا در خصوص ارجاع این پرونده به صحن علنی و نهایتا ارجاع آن به قوه قضاییه تصمیم گیری کنند.

وی اضافه کرد: خروجی نشست امروز برای نگاه به آینده نیز این بود که سازمان برنامه و بودجه در جهت نظم بخشی به تخصیص مصوب اعتبارات ردیف‌های مورد نیاز آموزش و پرورش به موقع اقدام کند تا آموزش و پرورش و فرهنگیان گرفتار تأخیر در پرداخت، بدهی‌ها و مطالبات نشوند.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اضافه کرد: سازمان برنامه متعهد شد در زمینه تمامی تخصیص‌های خرید خدمات، حق التدریس سال تحصیلی جاری تا پایان خردادماه اقدام کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها