|
کدخبر: 290885

یک صرافی رمزارزی دیگر تعلیق شد

چالش‌های نظارتی در ایالات متحده، یک صرافی رمزارزی دیگر به نام Paxful را نابود کرد. مدیرعامل Paxful از تعطیلی عملیات این صرافی خبر داد.

ری یوسف، مدیر اجرایی Paxful، اعلام کرد که آنها بازار را به حالت تعلیق درمی‌آورند. او می‌نویسد: «ما مطمئن نیستیم که بتوانیم آن را بازگردانیم.»

یوسف می‌نویسد:

در حالی که اکنون نمی‌توانم داستان کامل را به اشتراک بگذارم، می‌توانم بگویم که متأسفانه ما با برخی از کارکنان کلیدی خداحافظی کرده‌ایم. همچنین، چالش‌های نظارتی برای صنعت رمزارزها همچنان بیشتر می‌شود؛ به‌ویژه در بازار همتا به همتا و با ‌شدت بسیار در ایالات متحده.

کسب‌وکارهای رمزارزی در تیررس رگولاتورهای ایالات متحده قرار دارند. هفته گذشته، کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) این کشور صرافی Beaxy را به اتهام عرضه اوراق بهادار ثبت‌نشده تعطیل کرد. قبل از آن نیز، این کمیسیون اخطاریه ولز را برای صرافی رمزارزی Coinbase ارسال کرده بود. کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) نیز از بایننس به دلیل نقض قوانین معاملات و مشتقات شکایت کرد که منجر به خروج سرمایه ۱.۶ میلیارد دلاری از این صرافی شد.

در همین راستا، کاشف رضا، اینفلوئنسر ارزهای دیجیتال در توییتر نوشت:

زمانی که اکثر صرافی‌ها و بانک‌ها در تلاش هستند تا امکان برداشت ۱۰۰ درصدی را ایجاد کنند، صرافی Paxful اجازه برداشت و خروج ۱۰۰٪ را می‌دهد.

او می‌افزاید که ری یوسف “پرتو امید” است.

صرافی Paxful یک بازار همتا به همتا برای تجارت ارزهای دیجیتال با حدود ۱۱ میلیون کاربر بود.

 

منبع: ارزاکس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها