|
کدخبر: 289608

گزارش اختصاصی گسترش نیوز؛

انتقاد نماینده مجلس از نحوه اجرای رتبه‌بندی معلمان

نماینده مردم اردبیل در مجلس با انتقاد از نحوه اجرای رتبه‌بندی معلمان خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: رتبه معلمی با ۳۰ سال سابقه از شاگرد تازه معلم شده‌اش پایین‌تر است در حالی که قرار بود اجرای رتبه‌بندی انگیزه معلمان را افزایش دهد اما متأسفانه بسیاری از آنها را دلسرد کرده است.

اقتصاد انتقاد نماینده مجلس از نحوه اجرای رتبه‌بندی معلمان

نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (چهارشنبه، ۲۴ اسفند ماه) به ریاست دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۱۵ دقیقه و با حضور ۱۹۴ نفر از نمایندگان آغاز شد.

حسینعلی حاجی دلیگانی دستور کار نشست امروز مجلس را به شرح ذیل قرائت کرد:

گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد: طرح یک فوریتی حمایت مالی از افشاگران فاسد

بررسی طرح نحوه مواجهه با قانع‌کننده نبودن پاسخ وزیر

گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد: لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقاء امنیت آنان در برابر سوء رفتار

گزارش شور دوم کمیسیون عمران در مورد: طرح اصلاح قانون حمایت از بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده پیرامون حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) و حرم حضرت معصومه (س)

گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد: لایحه یک فوریتی سند الحاق تمدید موافقتنامه موقت تشکیل منطقه آزاد تجاری بین جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا و دولت‌های عضو

گزارش کمیسیون تلفیق در مورد لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور.

شرایط مشمولیت گزارشگران فساد برای دریافت پاداش

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ماده ۲ گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح یک فوریتی حمایت مالی از افشاگران فساد موافقت کردند.

اخطار درباره نحوه اجرای رتبه‌بندی معلمان

صدیف بدری در نشست علنی صبح امروز (چهارشنبه، ۲۴ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی با استناد به بند (۹) اصل سوم قانون اساسی در مورد رفع تبعیض‌های ناروا در وزارت آموزش و پرورش خطاب به نوری گفت: تأخیر چند ماهه و نحوه اجرای رتبه‌بندی معلمان کار را به جایی رسانده که بسیاری از فرهنگیان از طلا بودن پشیمان شدند زیرا بسیاری از آنها با بیش از ۳۰ سال سابقه و تجارب ارزنده در تدریس، معاونت و مدیریت در رتبه‌های ۱ تا ۳ قرار گرفتند.

پرداخت بدهی دولت به صندوق ذخیره فرهنگیان

نمایندگان مردم در مجلس مقرر کردند که پرداخت بدهی دولت به صندوق ذخیره فرهنگیان مشروط به تصویب اساسنامه شود.

سازوکار بازپرداخت مطالبات بانک مرکزی

نمایندگان مردم در مجلس سازوکار بازپرداخت مطالبات بانک مرکزی به شرکت ملی نفت بابت تامین مالی طرح های بالادستی نفت و گاز را مشخص کردند.
 

سازوکار هزینه کرد درآمدهای مازاد نفتی مشخص شد

نمایندگان مردم در مجلس سازوکار هزینه کرد درآمدهای نفتی مازاد دولت را مشخص کردند.

اعلام تنفس جلسه نوبت صبح

 محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی زنگ پایان نشست علنی نوبت صبح امروز ( چهارشنبه، ۲۴ اسفندماه ) مجلس شورای اسلامی را به منظور تنفس ۲ ساعته رأس ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه به صدا درآورد و گفت: ادامه نشست صحن علنی عصر امروز چهار شنبه ۲۴ اسفند ماه رأس ساعت ۱۳:۳۰  به منظور ادامه رفع ایرادات شورای نگهبان در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲ خواهد بود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها