|
کدخبر: 288856 نعیمه صفری تبار

اختصاصی‌ گسترش نیوز؛

تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کارمان قرار دهیم

مهدی چمران گفت: بسیاری از مسائل زندگی ما با اصناف پیچیده شده و می‌تواند کمک حال ما باشند. اصناف نیز باید به شهرداری در امور کمک کنند. ما همیشه در کنار بازار و بازاریان هستیم.

اقتصاد تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کارمان قرار دهیم

 روز یکشنبه ۱۴ اسفند اجلاس ماهیانه اتاق اصناف تهران با حضور مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران، علیرضا زاکانی شهردار تهران، غلامرضا حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و روسای  اتحادیه های صنفی در محل ساختمان اتاق اصناف برگزار شد.

اصناف در دل مردم ، با مردم و خود مردم هستند 

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در این جلسه گفت: شهرداری، شورای شهر و اصناف ارتباطات خوبی با هم دارند و باید در کنار هم مسائل و مشکلات را حل کنند. افراد حتی پس از پایان زندگی دنیوی نیز با شهرداری کار دارند؛ شهرداری به تنهایی قادر به حل مشکلات نیست.

وی ادامه داد: بسیاری از مسائل زندگی ما با اصناف پیچیده شده و می‌تواند کمک حال ما باشند. اصناف نیز باید به شهرداری در امور کمک کنند. ما همیشه در کنار بازار و بازاریان هستیم.

قاسم نوده فراهانی، رئیس اتاق اصناف ایران تصریح کرد: اصناف و شهرداری از یک خانواده هستند. همان طور که توقع داریم در کنار هم بنشینیم و مشکلات مردم را از سر راه برداریم الان در میان ما مشکلاتی است که باید بررسی و حل شود. 

وی در ادامه افزود: چه بخواهیم و چه نخواهیم فاصله ای کوتاه میان ما و مردم ایجاد شده باید ببینیم چرا این فاصله ایجاد شده است! فاصله ایجاد شده به دلیل نامهربانی ادارات و مسئولان است. مردم ما بسیار خوب و محترم هستند و همه مشکلات موجود را تحمل می‌کنند و پای این انقلاب ایستاده اند. به ای مردم باید احترام گذاشت.

 

ارسال نظر