|
کدخبر: 288855 نعیمه صفری تبار

اختصاصی گسترش نیوز؛

واکنش حداد عادل به گرانی های بازار/ هرچیزی بهایی دارد

غلامعلی حداد عادل گفت: هر چیزی بهایی دارد و استقلال بهای خود را دارد، سختی بهای استقلال است. هر ملتی که بهای استقلال را بدهد در نهایت به جای خوبی می‌رسد‌‌.

اقتصاد واکنش حداد عادل به گرانی های بازار/ هرچیزی بهایی دارد

 روز یکشنبه ۱۴ اسفند اجلاس ماهیانه اتاق اصناف تهران با حضور مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران، علیرضا زاکانی شهردار تهران، غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و روسای  اتحادیه های صنفی در محل ساختمان اتاق اصناف برگزار شد.

علی توسطی ضمن خیر مقدم از مهمانان و چهره های برتر در این جلسه گفت: به عنوان یک شهروند تهرانی، تلاش های شهردار تهران در حوزه حمل و نقل را شاهد هستیم. تعامل شهرداری و اتاق اصناف می‌تواند کیفیت زندگی شهری را بالا ببرد.

وی ادامه داد: ما آماده امضای تفاهم نامه با شهرداری و ارگان های دیگر دولتی برای ارتقا کیفیت زندگی شهری هستیم.

اتاق-اصناف-تهران

در ادامه این جلسه غلامعلی حداد عادل به صحبت پرداخت و خاطر نشان کرد: اتحادیه های صنفی در ۲ هفته گذشته با نوسان قیمت گرفتار شده‌اند. اینکه نتوانیم فردای خود را پیش‌بینی کنیم و اقتصاد مشخص نباشد همه را سردرگم می‌کند.

وی افزود: از زمانی که تحریم ها شدت گرفت و ۱۰ سال گذشته همیشه شاهد افزایش قیمت ارز بودیم اما این ۲ هفته شدت گرفت. 

حداد عادل در ادامه اظهار کرد: هر چیزی بهایی دارد و استقلال بهای خود را دارد، سختی بهای استقلال است. هر ملتی که بهای استقلال را بدهد در نهایت به جای خوبی می‌رسد‌‌.

وی در رابطه با مسمومیت‌های چند هفته اخیر گفت: کشورها و مقامات خارجی دولت ایران را متهم به دست داشتن در این مسمومیت ها می‌کند‌. مسمومیت دانش آموزان یک توطئه است.

  • شهرم ارسالی در

    انتخاب اشتباه هم بهای خودش رو داره
    مثلاً توی انگل که دامادت از یا خانواده شهید
    پرور افتاده رو دخترت چرا بای د دراین کشور
    مسیولیت داشته باشی ه مینطور امثال تو!
    پس لطفاً حلیم تو کوفت کن!!!

  • ناشناس ارسالی در

    به شرطی که شمای مسئول مانند کارگرها وکار کنان متوسط وپایین تر ازآنها زندگی کنید و گوشت ومیوه دریخچاتان نباشد و به مهمانی و سفر های داخلی وخارجی نریدارزش خانه تان کمتر از گارگر باشد چون شما به عنوان مسئ ول بهای بیشتری بدهید تا برای دیگران الگو باشید مثل عل (ع) در زمان حکومتش

  • چ ارسالی در

    مردک خودت سواری و مردم بدبخت با پای زخمی بدنبال ارابه ی شما،حیران و سرگردانند و با فقر دست به گریبان!!!
    توهین به شعور مردم بس است.

  • مهران ارسالی در

    حضرت عباسی میذونی قیمت یه کیلو گوشت چنده ؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    این بهای سخت فقط برای مردم است . شما که برای بچت مدرسه و دبیرستان باز کردی از ای ن بها بوده.

  • ناشناس ارسالی در

    در نهایت یعنی کی؟ده سال،بیست سال،چهل سال و ..؟
    اولین وظیفه حکومت تامین نیا زهای مادی مردم فارغ از هر دین و مذهب و گ رایش و تفکر و عقیده ایست.در این زمینه چه کرده اید؟افزایش تورم،کاهش تولید سرانه ن اخالص کشور،کاهش ارزش پول ملی، کاهش سرانه مصرف کالری و پروتئین و....در زمینه فرهن گی هم که آمار طلاق،اعتیاد،خودکشی،دین گری زی و...کاملا ملموس است.آنقدر ملموس که نی ازی به آمار و اندازه گیری و متر و معیار ندارد.با پوست و گوشت قابل لمس و با چشم ق ابل دیدن است.تنها با دروغ و آمار سازی و شعار می توان اینها را نادیده گرفت.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها