|
کدخبر: 288579

با ۲۲ ارز دیجیتال جدید بیت‌پین برای سرمایه‌گذاری آشنا شوید!

اقتصاد با ۲۲ ارز دیجیتال جدید بیت‌پین برای سرمایه‌گذاری آشنا شوید!

چرا این همه ارز دیجیتال وجود دارد؟ کریپتوکارنسی یک مفهوم در حال ظهور با بیش از 23 هزار پروژه رمزنگاری موجود است که موانع بسیار کمی برای ورود به آن وجود دارد. به‌ویژه سال گذشته شاهد رونق بازار کریپتو بود که هزاران پروژه جدید کریپتو اضافه شد؛ درحالی‌که برخی ارزهای دیجیتال به‌عنوان ارز عمل می‌کنند و برخی دیگر برای توسعه زیرساخت استفاده می‌شوند؛ برای ‌مثال درمورد اتریوم یا سولانا، توسعه‌دهندگان در حال ساخت کریپتوهای دیگر روی این ارزهای پلتفرم هستند و این امکان‌ها (و کریپتوها) بیشتر را ایجاد می‌کند.

آلت کوین ها

وقتی برای اولین‌بار به رمزارز فکر می‌کنیم، معمولاً ابتدا به بیت‌کوین می‌اندیشیم؛ زیرا بیت‌کوین بیش از 45 درصد از کل بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد؛ بنابراین وقتی درمورد هر رمزارز خارج از بیت‌کوین صحبت می‌کنیم، همه آن رمزارزها آلت‌کوین در نظر گرفته می‌شوند؛ برای مثال اتریوم محبوب‌ترین آلت‌کوین است.

چرا ارزهای دیجیتال ارزشمند هستند و برخی ارزهای جدید نیز باارزش می‌شوند؟

بخشی از چیزی که بیت‌کوین را بسیار ارزشمند می‌کند، کمیاب‌بودن آن است. حداکثر عرضه بیت‌کوین به ۲۱ میلیون سکه محدود شده است. در حال حاضر، 19 میلیون سکه در گردش است. برای ایجاد عرضه، بیت‌کوین به ماینرهای رمزارز با مقدار بیت‌کوین تعیین‌شده پاداش می‌دهد (به‌طور دقیق، 6.25 BTC زمانی صادر می‌شود که یک ماینر با موفقیت یک بلوک را استخراج کرده باشد). برای کنترل این فرایند، جوایزی که برای استخراج بیت‌کوین داده می‌شود، تقریباً هر چهار سال یک‌بار به نصف کاهش می‌یابد.

اما چرا ارزهای دیجیتال مهم هستند؟ ارزش ارزهای دیجیتال در حال افزایش است و به این زودی‌ها از بین نمی‌رود. درحالی‌که فرض اولیه ارزهای دیجیتال رفع مشکلات مربوط به ارزهای سنتی بود، اکنون به لطف ایجاد بلاک‌چین، مجموعه‌ای از ارزهای رمزپایه کاربردی وجود دارند که به وجود آمده‌اند. حال که درباره ارزهای دیجیتال و ارزهای دیجیتال جدید اطلاعات اولیه لازم را دارید، بهتر است درباره لیست جدیدترین ارزهای اضافه‌شده به بیت‌پین توضیح داده و آن‌ها را به شما معرفی کنیم؛ پس انرژی خود را تمدید کنید و ادامه مقاله را دقیق و کامل بخوانید. حتماً این ‌مقاله را با دوستان و همکاران خود نیز به اشتراک بگذارید.

معرفی کوتاه برخی از ارزهای دیجیتال جدید بیت پین

همان‌طور که در قسمت‌های قبل بیان شد، ارزهای دیجیتال رشد زیادی داشته‌اند و شما با جست‌وجویی ساده به تعداد فوق‌العاده زیادی از آن‌ها می‌رسید. دقت داشته باشید درباره ارزهای دیجیتال جدید حتماً از سایت‌های رسمی و مطمئن استفاده کنید. بیت‌پین همیشه سعی کرده است بهترین و به‌روزترین اطلاعات را در اختیار شما قرار دهد. شما می‌توانید در این ‌مقاله با برخی ارزهای دیجیتالی که به‌تازگی به لیست ارزهای دیجیتال بیت‌پین اضافه شده‌اند، آشنا شوید. سعی کنید برای شروع درباره این ‌ارزها بخوانید و آن‌ها را بشناسید. برای اینکه بتوانید به‌خوبی روی این ارزها سرمایه‌گذاری کنید، باید روند آن‌ها را از سایت بیت‌پین پیگیر باشید.

نیازی نیست شما همه این ‌ارزها را در کیف پول دیجیتال خود داشته باشید، اما بهتر است اطلاعات اولیه را درباره همه آن‌ها داشته باشید. برای اینکه بهتر بتوانید درباره این ارزها تصمیم‌گیری کنید، بد نیست این مقاله را با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارید. سپس می‌توانید از هریک از دوستان خود بخواهید روند برخی از آن‌ها را پیگیری کرده و برداشت‌های خود را با هم به اشتراک بگذارند و درباره اینکه کدام گزینه برای سرمایه‌گذاری و خرید شما بهتر است، تصمیم بگیرید. موضوع را با توضیحی درباره ارز دیجیتال FET آغاز می‌کنیم و سپس بقیه لیست را بررسی خواهیم کرد.

ارز-دیجیتال-جدید-بیت-‌پین-2

ارز دیجیتال فچ با نماد FET

کریپتو FET چیست؟ Fetch AI  (FET)یک توکن اتریوم است که به Fetch.ai، یک پلتفرم یادگیری ماشین غیرمتمرکز برای برنامه‌هایی مانند تجارت دارایی، کار اقتصاد گیگ و بهینه‌سازی شبکه انرژی قدرت می‌دهد. اولین برنامه مالی غیرمتمرکز ai به کاربران Uniswap کمک می‌کند تا تجارت را مطابق با شرایط ازپیش‌ تعیین‌شده خودکار انجام دهند. طبق پیش‌بینی قیمت فعلی Fetch.ai، ارزش Fetch.ai تا 16 فوریه 2023 34.76 درصد افزایش می‌یابد و به 0.547755 دلار می‌رسد. طبق شاخص‌های فنی ما، احساسات فعلی خنثی است؛ درحالی‌که شاخص ترس و طمع 49 یعنی خنثی را نشان می‌دهد.

رمزارز راکت پول با نماد RPL

ارز دیجیتال راکت پول RocketPool (RPL) یک پروتکل سهام‌داری غیرمتمرکز ETH است که جامعه آن را اجرا می‌‌کند. هدف این دارایی ارائه درک بهتر Rocket Pool برای همه کاربران اتریوم است. RPL دارای عرضه در گردش 19.11 میلیون سکه و حداکثر عرضه 19.11 میلیون RPL است. قیمت روز Rocket Pool امروز 48.53 دلار با ارزش بازار فعلی 498.85 میلیون دلار است. حجم معاملات 24 ساعته نیز 90.31 میلیون دلار است.

ارز دیجیتال رن با نماد REN

رن REN یک توکن اتریوم است که پروتکل باز رن را برای انتقال ارزهای دیجیتال بین بلاک‌چین نیرو می‌دهد. رن قصد دارد دارایی‌های محبوبی مانند بیت‌کوین و زی‌کش را به زنجیره‌های بلوکی از جمله اتریوم بیاورد و امکان مشارکت این دارایی‌ها در یک اکوسیستم مالی غیرمتمرکز چند زنجیره‌ای را فراهم کند. در 30 روز گذشته، رن 19/30 (63 درصد) روز سبز داشته است. با توجه ‌به داده‌ها، در حال حاضر سرمایه‌گذاری در رن به‌صرفه نیست. قیمت رن در یک سال گذشته 78.87- درصد کاهش یافته است؛ درحالی‌که عملکرد 3 ساله سکه 35.12 درصد است.

ارز-دیجیتال-جدید-بیت-‌پین-3

ارز دیجیتال پیپل با نماد PEOPLE

ارز دیجیتال PEOPLE، People's Coin یا PEEPS چیست؟ PEEPS یک پروژه جامعه‌محور است که راه‌حل‌های دنیای واقعی را برای پرکردن شکاف فعلی بین ابتکارات خیریه و فناوری بلاک‌چین ارائه می‌دهد. $PEEPS یک پلتفرم پرداخت دیجیتال برای جمع‌آوری کمک‌های مالی و اهدای خیریه است. ارز دیجیتال می‌تواند یک سرمایه‌گذاری عالی با بازدهی نجومی بالا یک‌شبه باشد؛ با این ‌حال یک نقطه‌ضعف قابل‌توجه نیز وجود دارد. سرمایه‌گذاران باید تجزیه‌ و تحلیل کنند که آیا افق زمانی، تحمل ریسک و الزامات نقدینگی آن‌ها با مشخصات سرمایه‌گذارشان مطابقت دارد یا خیر.

ارز دیجیتال آریوا

ارز دیجیتال آریوا (ARV) Ariva یک ارز دیجیتال است که توسط شرکت Ariva راه‌اندازی شده و برای استفاده فعال در شبکه‌های گردشگری و گردشگری جهانی و محلی در آینده نزدیک تولید می‌شود. قیمت سکه ARV می‌تواند به‌تدریج در سال‌های آینده افزایش یابد و به سطح 0.0025 دلار در سال 2022 برسد. تحلیلگران Gov Capital معتقدند خرید ارز دیجیتال ARV ممکن است به یک سرمایه‌گذاری سودآور تبدیل شود.

  • لیست کامل ارزهای دیجیتال بیت پین برای معامله
  • FET –  فچ
  •  OP – اپتیمیسم
  •  AMP – امپ
  •  AMPL – امپل فورث
  •  GMX – جی ام ایکس
  •  RNDR – رندر توکن 
  •  LIT – لیتنتری
  •  RPL – راکت پول
  •  RLY – رالی
  •  NKN – ان کی ان
  •  QI – بنکی
  •  REN – رن
  •  PEOPLE – پیپل
  • KNC –  کایبر نتورک
  •  OOKI – اوکی پروتکل
  •  ARV – آریوا
  •  GLM – گولم
  •  API3‌ – ای پی آی ۳
  •  CELO – سلو
  •  GLMR – مون‌بیم
  •  MOVR – مون‌ریور
  •  KCS – کوکوین شیرز
  •  XEM – نم
نویسنده: رپرتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها