|
کدخبر: 267430

بهترین سایت خرید بیت کوین

در این مطلب می خواهیم به شما بهترین سایت خرید بیت کوین را معرفی کنیم. از زمان پیدایش بیت کوین، شاهد به وجود آمدن ارز های دیجیتال مختلفی بودیم. اما واقعیت این است که به دلیل روند قیمتی بیت کوین و اعتباری که پشت هدف لیدر بازار ارز های دیجیتال وجود دارد، همواره خرید بیت کوین نسبت به دیگر ارز ها اولویت داشته است. از همین رو خیلی از افرادی که به تازگی وارد بازار ارز های دیجیتال می شوند، تمایل دارند سرمایه خود را صرف خرید بیت کوین کنند.

از همین رو خیلی از افرادی که به تازگی وارد بازار ارز های دیجیتال می شوند، تمایل دارند سرمایه خود را صرف خرید بیت کوین کنند.

اما یکی از چالش های همیشگی تازه وارد های فضای ارز دیجیتال، انتخاب بستر خرید و فروش بیت کوین است. در حال حاضر راه های بسیار مختلفی برای خرید بیت کوین وجود دارند. لذا ما در ادامه می خواهیم به معرفی بهترین سایت خرید بیت کوین بپردازیم.

بیت-کوین

معرفی بهترین سایت خرید بیت کوین

اگر عبارت "خرید بیت کوین" را جستجو کنید، با صد ها وب سایت و صرافی رو به رو می شوید که هر کدام این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهند. اما ما می خواهیم صرافی او ام پی فینکس را به عنوان بهترین سایت خرید بیت کوین به شما پیشنهاد کنیم. اولین دلیل اصلی برای خرید بیت کوین از این صرافی، کارمزد بسیار پایین آن است. کارمزد پایین این صرافی نسبت به دیگر سایت ها باعث شده است تا در طی فرایند های خرید و فروش، نرخ زیادی از سرمایه خود را صرف کارمزد نکنید.

همچنین از آن جایی که احراز هویت در این سایت کاملا راحت است، می توانید محدودیت خرید بیت کوین را دور بزنید و تا هر اندازه که نیاز دارید، خرید خود را انجام دهید. دلیل دیگری که صرافی او ام پی فینکس بهترین سایت برای خرید بیت کوین محسوب می شود، امنیت بسیار بالای آن است. پس از خرید بیت کوین، دارایی دیجیتال شما در کیف پول های کاملا امن نگهداری می شود.

آموزش خرید بیت کوین از صرافی OMPFinex

برای خرید بیت کوین از صرافی OMPFinex، اولین کاری که باید انجام دهید، ثبت نام و ایجاد حساب است. ثبت نام در بهترین سایت خرید بیت کوین بسیار ساده است. ابتدا باید به سایت رسمی صرافی OMPFinex مراجعه کنید. سپس در بالای صفحه باید بر روی گزینه ثبت نام بزنید. شما برای ثبت نام تنها به یک ایمیل و تعیین رمز عبور نیاز دارید. پس از انجام فرایند ثبت نام، باید مراحل زیر را پشت سر بگذارید:

بیت-کوین1

احراز هویت در صرافی

برای این که بتوانید بدون محدودیت خرید و با کمترین کارمزد در صرافی OMPFinex اقدام به خرید بیت کوین کنید، بهتر است که احراز هویت را به طور کامل انجام دهید. احراز هویت در بهترین سایت خرید بیت کوین تنها دقایق اندکی زمان می برد. برای این کار لازم است مراحل زیر را انجام دهید:

بر روی گزینه سبز رنگ احراز هویت کلیک کنید.

در اولین گام لازم است تا ایمیل خود را تایید کنید.

سپس یک شماره تلفن به سایت ارائه دهید و آن را تایید کنید.

در گام بعدی باید اطلاعاتی نظیر کد ملی، تاریخ تولد، تصویر کارت ملی را ارائه دهید؛ همچنین باید تصویر سلفی خود را همراه با کارت ملی و یک متن دست نویس ارسال کنید.

در نهایت پس از این که احراز هویت انجام شد، باید به بخش کیف پول بروید. سپس کادر مربوط به واریز ریالی را انتخاب کنید. حال بر روی گزینه "واریز" بزنید و میزان پول ریالی را که می خواهید با آن بیت کوین بخرید را از حساب بانکی برداشت کنید.

خرید بیت کوین

در مرحله آخر برای استفاده از بهترین سایت خرید بیت کوین لازم است تا در صرافی OMPFinex و در صفحه اصلی آن، بر روی گزینه سبز رنگ "معامله" در کادر بیت کوین کلیک کنید. با گذشتن از نمودار تحلیلی بیت کوین، با دو کادر خرید و فروش این ارز دیجیتال رو به رو می شوید. در این بخش می توانید برای خرید بیت کوین، در بخش خرید حجم و قیمت معامله را تعیین کنید. سپس سفارش شما در صورت صحیح بودن اطلاعات وارد شده، ثبت می شود.

تعیین هدف خرید بین کوین

در بخش های قبلی با بهترین سایت خرید بیت کوین آشنا شدید؛ حال مورد مهم این است که قبل از هر گونه خرید و فروش، ابتدا هدف خود را بشناسید. شما باید ابتدا دانش مورد نیاز را برای تحلیل قیمتی ارز های دیجیتال به دست بیاورید؛ سپس برای یکی از اهداف زیر، اقدام به خرید بیت کوین کنید.

سرمایه گذاری: یکی از اصلی ترین اهدافی که برای خرید بیت کوین وجود دارد، سرمایه گذاری است. در این هدف پس از خرید بیت کوین، دیگر معامله ای با آن انجام نمی شود و در آینده در صورت افزایش قیمت، ارزش دارایی شما نیز بیشتر می شود.

معامله گری: اگر هدف از خرید بیت کوین معامله گری باشد، طبیعتا شما پس از خرید، بنا بر صلاح خود نیاز به خرید و فروش مجدد آن دارید. در این هدف علاوه بر خرید بیت کوین، شما باید تا حد امکان به مطالعه موارد تاثیرگذار در بازار بپردازید و دارای حداقل دانش در زمینه های تحلیل تکنیکال و فاندامنتال باشید.

آیا خرید بیت کوین در ایران قانونی است؟

قانونی بودن خرید بیت کوین در ایران، یکی از چالش ها و دغدغه های ذهنی اکثریت کاربران تازه وارد به بازار است. هنوز در ایران بیانیه ای درباره قانونی بودن بیت کوین و ارز های دیجیتال ارائه داده نشده است؛ اما لازم است بدانید که خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارز های دیجیتال نیز به هیچ وجه در ایران غیرقانونی نیستند. تنها اگر جرایمی نظیر پول شویی با استفاده از رمز ارز ها انجام شوند، فرد خاطی محاکمه خواهد شد.

بیت-کوین2

لذا نتیجه می گیریم که استفاده از بهترین سایت خرید بیت کوین و استفاده از دیگر صرافی های ارز دیجیتال در ایران، کاملا بدون مانع می باشند.

جمع بندی

بیت و کوین و دیگر ارز های دیجیتال فرصت های درآمدزایی عالی را به وجود آورده اند. به این صورت که شما می توانید از راه هایی نظیر سرمایه گذاری، معامله گری، استخراج ، سهام گذاری، بازی، و چندین روش دیگر درآمد داشته باشید. در این بین استفاده از بهترین سایت خرید بیت کوین که به شما معرفی کردیم، مزیت های عالی را از جمله امنیت زیاد و کارمزد کم به همراه دارد.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها