|
کدخبر: 286548

منتظر رالی صعودی اتریوم باشید

داده‌های تاریخی از یک رالی صعودی جدید برای اتریوم خبر می‌دهند.

اقتصاد منتظر رالی صعودی اتریوم باشید

در بحبوحه بهبود وضعیت اقتصاد کلان و رالی اخیر بازار کریپتو، اتریوم (ETH) یکی از ارزهای دیجیتالی است که پتانسیل زیادی برای رشد در ماه‌های آینده دارد. علت آن هم این است که رالی اخیر بازار رمزارزها با افزایش گمانه‌زنی‌ها در مورد ارتقای شانگهای اتریوم همزمان شده است.

در همین حال، جالب توجه است که داده‌های تاریخی قیمت ETH نیز به الگوهای مشابهی بین دوره نزولی سال ۲۰۲۰ و سناریوی فعلی اشاره دارند. با این حال، باید دید که اتریوم در کوتاه‌مدت چه واکنشی نشان خواهد داد.

به گزارش پلتفرم Bitcoinsensus، پرایس اکشن اتریوم در حال تکرار الگویی است که پایه و اساس آخرین روند صعودی آن را تشکیل داده بود. در واقع، به نظر می‌رسد که قدرت حمایتی برای بریک آوت صعودی بعدی این رمزارز در بلندمدت انباشته شده است.

بر اساس داده‌های تاریخی، بین سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰، قیمت ETH قبل از اینکه منحنی صعودی را طی کند و به روند صعودی ۲۰۲۱ برسد، یک حرکت مثلثی نوسانی را طی کرده بود. با توجه به سناریوی فعلی در اقتصاد کلان و تداوم توسعه اتریوم، به گفته تحلیلگران، می‌توان انتظار داشت که شاهد مومنتوم قیمتی مشابهی برای این ارز دیجیتال باشیم.

داده‌های تاریخی از یک رالی صعودی جدید برای اتریوم خبر می‌دهند!ارتقای شانگهای اتریوم برای مارس ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است. این بزرگ‌ترین ارتقای شبکه پس از تکمیل ادغام در سپتامبر ۲۰۲۲ خواهد بود. در این میان، پیش‌بینی‌های کوتاه‌مدت برای شاخص دلار آمریکا (DXY) نیز به نفع بازار کریپتو است.

در زمان نگارش این خبر، اتریوم در محدوده قیمتی ۱،۶۷۰ دلار معامله می‌شود که حدود ۰٫۵ درصد نسبت به روز گذشته و نزدیک به ۴ درصد در مقایسه با هفته گذشته، رشد دارد.

 

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها