|
کدخبر: 286201

چطور از قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال جا نمانیم؟

افرادی که در بازارهای مالی فعالیت دارند، برای خریدوفروش ارز دلخواه، به قیمت لحظه ای ارز دیجیتال نیازمند هستند تا از این بتوانند معاملات سودآورتری داشته باشند که برای این منظور استفاده از صرافی‌ها کمک‌کننده است. حتماً می‌دانید که در حال حاضر صرافی‌های زیادی فعالیت دارند که تریدرها می‌توانند برای استعلام قیمت ارز دیجیتال و حتی معامله از آن‌ها استفاده کنند اما سوال اینجاست که بهترین صرافی‌ای که امکان بررسی قیمت لیست ارز دیجیتال را برای کاربران فراهم کرده‌است کدام است که ما در این مقاله قصد داریم به معرفی معتبرترین آن‌ها اشاره کنیم که در بین آنها یک صرافی ایده‌آل ایرانی نیز وجود دارد که قیمت ارز دیجیتال را به بهترین شکل ممکن در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

بررسی صرافی کوکوین

این صرافی امکان بررسی قیمت‌های لحظه‌ای ارزهای دیجیتال را برای تریدرها فراهم کرده‌است که در این حالت به دیگر بسترها برای این منظور نیازی نخواهد بود. ضمن این‌که دسترسی آزاد برای کاربران ایرانی از مهم‌ترین دلایل برتری این صرافی نسبت به دیگر صرافی‌هاست. تعداد زیاد رمزارزهای پشتیبانی‌شده، کارمزد مناسب، پشتیبانی ایده‌آل و... از دیگر ویژگی‌های این صرافی است که توصیه می‌کنیم آن را امتحان کنید. همچنین همان‌طور که عرض کردیم، بخش ارائه قیمت‌های لحظه‌ای جدول ارز دیجیتال به کاربران در ترید در زمان مناسب کمک زیادی کرده‌است که در حال حاضر موردتوجهٔ بسیاری از افراد قرار گرفته‌است.

بررسی صرافی کوینکس

این صرافی که به کاربران ایرانی نیز سرویس می‌دهد، از بهترین بسترهای معاملاتی است که خریدوفروش ارز بودن نیاز به احراز هویت را میسر کرده‌است. ازجمله بهترین ویژگی‌های این صرافی می‌توان به نقدشوندگی مناسب، رابط کاربری ساده، امنیت قابل قبول، پشتیبانی از رمزارزهای مختلف، ارائه کیف‌پول اختصاصی و... اشاره کرد. ضمن این‌که طبق تابلوی قیمت ارز دیجیتال در کوینکس، کاربران به‌راحتی می‌توانند قیمت‌های لحظه‌ای ارز را بررسی و در صورت نیاز به خریدوفروش اقدام کنند.

بررسی صرافی بایننس

این صرافی از بهترین مراکز ارائه‌دهندهٔ خریدوفروش انواع ارز است که البته در حال حاضر به ایرانی‌ها سرویس نمی‌دهد و به همین دلیل کاربران ترجیح می‌دهند که از دیگر صرافی‌ها استفاده کنند. با این حال با دور زدن صرافی بایننس امکان معامله برای کاربران وجود دارد که با توجه به این‌که دارای ریسک است، استفاده از آن را توصیه نمی‌کنیم. از مهم‌ترین ویژگی‌های این صرافی، بررسی راحت قیمت ارز دیجیتال است که به‌صورت لحظه‌ای در اختیار افراد قرار داده می‌شود.

بررسی صرافی بینگ‌ایکس

در بازار ارز دیجیتال، بررسی قیمت‌ها فوق‌العاده دارای اهمیت است و البته قبل از هر چیزی استفاده از یک صرافی مناسب حرف اول و آخر را می‌زند که صرافی بینگ‌ایکس در این خصوص بهترین خدمات را ارائه می‌دهد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این صرافی می‌توان به پشتیبانی فارسی، امکان معاملهٔ جفت ارزها و کلیهٔ ارزهای دیجیتال، خریدوفروش بدون احراز هویت، کارمزد معاملات پایین و... اشاره کرد که هرکدام توجهٔ معامله‌گران را جلب کرده‌است. ضمناً ناگفته نماند که این صرافی جزو برترین بسترهای معاملاتی فیوچرز است که بررسی قیمت ارز دیجیتال در این خصوص بیش از پیش اهمیت خواهد داشت.

بررسی صرافی هات‌بیت

ازجمله صرافی‌هایی که دارای لیست ارز دیجیتال جذاب است، هات‌بیت نام دارد. درواقع این صرافی پس از بایننس، دارای بیشترین ارز در قالب جدول ارز دیجیتال بوده که معامله‌گران در صورتی که قصد معامله بر روی اکثر ارزها را دارند، می‌توانند از این صرافی استفاده کنند. همچنین با توجه به این‌که این صرافی مانند بسیاری از صرافی‌ها دارای اپلیکیشن اختصاصی است، می‌توان قیمت ارز دیجیتال را به‌صورت کامل در دسترس داشت و به این صورت معاملات بهتری را انجام داد.

بررسی صرافی والکس

در میان صرافی‌های ایرانی بسترهایی راه‌اندازی شده‌اند که با استفاده از آن‌ها می‌توان به خرید‌وفروش انواع ارز اقدام کرد که والکس به دلیل برتری‌هایی که به نسبت دیگر صرافی‌های ایرانی دارد، قابل اعتمادتر است. درواقع پس از ورود به این سایت، به‌راحتی می‌توانید به ثبت‌نام اقدام کنید و احراز هویت انجام‌شده در این صرافی نیز در کمتر از چند دقیقه قابل انجام است، سپس با مراجعه به صفحهٔ مارکت، امکان دسترسی به قیمت لحظه ای ارز دیجیتال برای شما کاربران فراهم خواهد بود و در دو بخش معرفی‌شده در ادامه امکان معامله وجود دارد:

  • خریدوفروش آنی؛
  • بازارهای معاملاتی.

گفتنی است که از ویژگی‌های این صرافی می‌توان به دسترسی به بسیاری از رمزارزها اشاره داشت که شاید اسم بسیاری از آن‌ها را نیز نشنیده باشید. پرواضح است که کاربران در این بخش به قیمت ارز دیجیتال دسترسی داشته و به‌صورت آنلاین تحرکات هر ارز نیز قابل مشاهده خواهد بود که در این صورت امکان خریدوفروش امن‌تر فراهم می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این صرافی که در کمتر صرافی ایرانی‌ای لحاظ شده‌است، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بات معامله‌گر

این بات امکان معامله با کارمزد کمتر را فراهم کرده و برای راه‌اندازی آن، به دانش برنامه‌نویسی خاصی نیز احتیاجی نیست. همچنین امکان استفاده از ربات‌های پرسود را در قالب کپی‌تریدینگ وجود دارد که کاربران می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

  • کیف‌پول اختصاصی

این صرافی دارای امکان کیف‌پول کاملاً اختصاصی است که به شکل سرد، ارزهای خریداری‌شده را نگه‌داری می‌کند و خریدهای ارزی را در برابر حملات ناگهانی ایمن خواهد داشت. همچنین با توجه به سپرهای امنیتی‌ای که در این صرافی است، امکان هک و ازدست‌رفتن سرمایه وجود ندارد.

از دیگر ویژگی‌های این صرافی نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنوع عالی کوین؛
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛
  • عمق و حجم معاملات مناسب.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان را با نحوهٔ اطلاع از قیمت ارز دیجیتال به‌صورت لحظه‌ای در صرافی‌های مختلف آشنا کنیم. اما پرواضح است که انتخاب یک بستر معاملاتی مناسب نیازمند بررسی عمیق است. برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال، توصیه می‌کنیم اگر یک صرافی ایرانی مناسب نیاز دارید، از وب‌سایت والکس استفاده کنید تا همهٔ امکانات مناسب یک صرافی که نیاز همهٔ کاربران است را به‌صورت یک‌جا داشته باشید. صرافی ایرانی والکس در حال حاضر از بهترین و امن‌ترین بسترهای معاملاتی است که با استفاده از خدمات آن به این موضوع پی خواهید برد که برای ثبت‌نام و احراز کافی است به وب‌سایت این صرافی مراجعه کنید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر