|
کدخبر: 277841

گزارش اختصاصی گسترش نیوز؛

تداوم رنگ سبز بر بازار بورس + جزئیات

بورس در معاملات ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۱ با رشد ۱۰۶۲۸ واحدی به کار خود خاتمه داد. شاخص کل در پایان معاملات امروز روی کانال ۱ میلیون و ۲۸۰ هزار و ۴۶۱ واحدی قرار گرفت.

اقتصاد تداوم رنگ سبز بر بازار بورس + جزئیات

براساس گمانه زنی‌ها حدود ۷۰ درصد بی‌اعتمادی سهامداران به بورس حاصل بلاتکلیفی موضوعات سیاسی کشور در مورد نتیجه مذاکرات و بلاتکلیفی برجام است و شاید بتوان گفت ۳۰ درصد آن حاصل مدیریت اشتباه مسئولان در این بازار است.

بورس معاملات سومین روز هفته را با رشد آغاز کرد و در ادامه این حجم از رشد افزایش یافت، طوریکه در میانه بازار به رشد ۶ هزار واحدی رسید. نمادهای بورسی فارس، فولاد، وامید، شستا و نوری با تاثیرات مثبت و منفی موجب رشد نسبی شاخص کل شدند. طبق نظر کارشناسان بورس در حال حاضر شاخص کل در محدوده حساسی قرار گرفته است و عملاً به محدوده حمایتی معتبر خود نفوذ کرده است و ادامه این روند اصلاحی می تواند به معنای شکست این محدوده حمایتی تلقی شود.

شاخص هم وزن بورس امروز در نخستین ساعت معاملات با رشد نسبی روبه‌رو شد ولی در ادامه  روند رشد بیشتر شد تا با افزایش ۴۲۴۲ واحدی به ۳۶۵ هزار و ۶۰ واحد رضایت دهد.

شاخص-کل

در پایان معاملات بازار امروز شاخص کل در نهایت با رشد بیش از ۱۵ هزار واحدی به کار خود پایان داد. ارزش بازار در پایان معاملات امروز ۴۷,۵۱۹,۵۳۵.۴۲۳ میلیارد ریال، ارزش معاملات  ۲۶,۵۵۹.۷۰۷ میلیارد ریال و حجم معاملات ۵.۲۶۹ میلیارد سهم است.

نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل بورس در معاملات امروز بپاس، شگویا، خدیزل، غصینو، فرز، ومهان  هستند.

نمادهای-بورسی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها