|
کدخبر: 276617

گزارش اختصاصی گسترش نیوز؛

حال و هوای بورس در بازار امروز + جزئیات

بورس در معاملات ۲۵ مهر ماه ۱۴۰۱ با ریزش ۱۹۸ واحدی به کار خود خاتمه داد. شاخص کل در پایان معاملات امروز روی کانال ۱ میلیون و ۳۱۱ هزار و ۹۱ واحدی قرار گرفت.

اقتصاد حال و هوای بورس در بازار امروز + جزئیات

براساس گمانه زنی‌ها حدود ۷۰ درصد بی‌اعتمادی سهامداران به بورس حاصل بلاتکلیفی موضوعات سیاسی کشور در مورد نتیجه مذاکرات و بلاتکلیفی برجام است و شاید بتوان گفت ۳۰ درصد آن حاصل مدیریت اشتباه مسئولان در این بازار است.

بورس معاملات سومین روز هفته را با رشد آغاز کرد و این حجم از ریزش در میانه بازار به مرز  ۱۰۰ واحدی هم رسید. نمادهای بورسی شپنا، فارس، شبندر، حکشتی و کچاد با تاثیر منفی ریزش شاخص کل را شدیدتر کردند. طبق نظر کارشناسان بورس در حال حاضر شاخص کل در محدوده حساسی قرار گرفته است و عملاً به محدوده حمایتی معتبر خود نفوذ کرده است و ادامه این روند اصلاحی می تواند به معنای شکست این محدوده حمایتی تلقی شود.

شاخص هم وزن بورس امروز در نخستین ساعت معاملات با ریزش جزئی روبه‌رو شد ولی در ادامه  روند ریزش کمی بیشتر شد تا با سقوط ۳۳۵ واحدی به ۳۷۶  هزار و ۲۰۵ واحد رضایت دهد.

شاخص-کل

در پایان معاملات بازار امروز شاخص کل در نهایت با ریزش بیش از ۱۹۸ هزار واحدی به کار خود پایان داد. ارزش بازار در پایان معاملات امروز ۴۹,۱۳۴,۴۴۶.۵۱۷ میلیارد ریال، ارزش معاملات  ۲۲,۴۰۱.۲۰۸ میلیارد ریال و حجم معاملات ۴.۶۹۰ میلیارد سهم است.

نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل بورس در معاملات امروز آریا، زاگرس، فغدیر، صبا، خدیزل، وملل و اتکای هستند.

نمادهای-بورسی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها