|
کدخبر: 275834 رویا رئیسی

اختصاصی گسترش نیوز

بی خیال فروش رمزارز شوید / سورپرایزی در راه است!

بیت کوین در سال‌های ۲۰۱۹، ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ روند صعودی داشته است و سال ۲۰۲۲ این روند نزولی شد. تاریخچه بیت کوین به ما نشان می‌دهد که ۲۰۲۳، ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ نیز صعودی خواهد بود.

اقتصاد بی خیال فروش رمزارز شوید / سورپرایزی در راه است!

بیت کوین در یک ماه گذشته روزهای خوبی را تجربه نکرده است. با وجود تمام تلاش‌ها هفته گذشته به کانال ۲۲ هزار دلار رسید. البته مجدد روند نزولی به خود گرفت و امروز ۱۹ هزار دلار را برای خود ثبت کرد. شاید برایتان جالب باشد که دقیقاً مهرماه سال گذشته قیمت بیت کوین ۵۵ هزار دلار بود و کارشناسان پیش‌بینی می‌کردند که بیت کوین ۱۰۰ هزار دلاری دور از ذهن نیست. تورم، تصمیم‌های فدرال رزرو، جنگ‌های منطقه‌ای و مسائل مختلف کاربران بازار ارزهای دیجیتال را نگران کرده است. با وجود تمام این مسائل پیشکسوتان بازار معتقدند که سال ۲۰۲۳ برای بیت کوین خوب است. اگر چه این پیش‌بینی‌ها لفظی بیان می‌شود اما تحلیل‌های اقتصادی نیز وجود دارد که صعود بیت کوین در سال ۲۰۲۳ را تائید می‌کند. در ادامه همراه ما باشید تا نگاهی به این تحلیل‌ها داشته باشیم.

عملکرد خوب بیت کوین نسبت به طلا

در ۱۰ سال گذشته بیت کوین عملکرد بهتری نسبت به طلا داشته است. همین روند منجر به حمایت پیشکسوتان بازار از بیت کوین شده است. در جدول زیر قیمت بیت کوین و طلا را از سپتامبر سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۲۰ را مشاهده می‌کنید.

طلا-بیتکوین

چرخه ۳ ساله بیت کوین

نگاه کوتاهی به عملکرد بیت کوین داشته باشیم. با یک چرخه ۳ ساله رو به رو خواهیم شد. قیمت بیت کوین از سال ۲۰۱۱ تا به امروز ۳ سال پشت سر هم روند صعودی داشته و در سال چهارم نزولی شده است. مجدداً برای یک دوره ۳ ساله افزایش قیمت را شاهد بوده‌ایم. در جدول زیر این چرخه ۳ ساله را مشاهده می‌کنید.

تاریخ-بیتکوین

پیش‌بینی حرکت صعودی بیت کوین

در نتیجه با توجه به ارزیابی‌های مطرح شده، قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۳ صعودی خواهد بود. بر این اساس ریچارد نایت، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، مدعی است که تا اوایل سال ۲۰۲۳ روند نزولی در بازار ادامه دارد و روند صعودی در ماه می ۲۰۲۳ آغاز می‌شود. تان ویز (Tone Vays)، یکی از معامله گران کهنه‌کار و متخصص بیت کوین نیز معتقد است که بیت کوین حتی به کانال ۳ هزار دلار هم برمی‌گردد و با قیمت ۷ یا ۸ هزار دلار وارد سال ۲۰۲۳ خواهیم شد. تان ویز سرعت رشد بیت کوین را به حدی شدید می‌داند که تا پایان سال ۲۰۲۳ قیمت این رمز ارز ۱۰۰ هزار دلار خواهد شد.

جاش ریگر (Josh Rager)، تحلیلگر و سرمایه ارزهای دیجیتال نیز مدعی است که براساس روند بیت کوین از سال ۲۰۱۱ و الگوی جهشی، قیمت این رمز ارز در سال ۲۰۲۳ به محدوده ۱۵۰ هزار دلار خواهد رسید.

TechDev کاربر فعال توییتر در حوزه بازار کریپتوکارنسی مدعی است که بیت کوین در سال ۲۰۲۳ بین ۸۰ تا ۱۲۰ هزار دلار معامله خواهد شد، در سال ۲۰۲۴ با اصلاح قیمت تا محدوده ۵۰ و ۳۰ هزار دلار سقوط را تجربه می‌کند و در نهایت سال ۲۰۲۵ به قیمت ۲۰۰ هزار دلار می‌رسد.

dailyhodl، تحلیلگری با اسم مستعار Dave the Wave پیش از این نزول در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ را پیش‌بینی کرده بود که تحلیل او کاملاً درست بود. او مجدداً پیش‌بینی کرده است که قیمت‌ بیت کوین در اواخر سال ۲۰۲۳ از سطح ۷۰,۰۰۰ دلار عبور می‌کند. بر اساس پیش‌بینی او در ماه می (اردیبهشت) یا ژوئن ۲۰۲۴ (خرداد ۱۴۰۳)، قیمت BTC به نقطه اوج جدید خواهد رسید و نزدیک به ۲۰۰,۰۰۰ دلار می‌شود.

رشد احتمالی ۲۱ رمز ارز در سال ۲۰۲۳

مهم‌ترین نکته در بازار رمز ارزها آگاهی و آموزش مستمر است. یادگیری محدود برای بازار رمز ارزها کافی نیست و باید کاربران این بازار هر روز دانش خود را به روز کنند. در این شرایط است که سرمایه‌گذاری خوبی خواهید داشت. متخصصین این بازار با دانش فعلی و شرایط حاکم بر بازار ۲۱ ارز دیجیتال آینده دار را معرفی کرده‌اند که در ادامه این رمز ارزها را معرفی می‌کنیم. فراموش نکنید که معرفی این ارزهای دیجیتال به معنای ارائه سیگنال از سوی گسترش نیوز یا سودآوری صد در صد برای مخاطبان نیست. باید با دانش و بررسی سبد دارایی خودتان در این بازار خرید و فروش کنید.۲۱ رمز ارز محبوب متخصصین بازار به شرح زیر است.

۱. پکس گلد (PAX Gold) ۲. دای (DAI) ۳. بیت کوین (BTC) ۴. اتریوم (ETH) ۵. بایننس کوین (BNB) ۶. پولکادات (DOT) ۷. پالیگان (MATIC) ۸. کازموس هاب (ATOM) ۹. یونی سواپ (UNI) ۱۰. چین لینک (LINK) ۱۱. اف تی ایکس (FTT) ۱۲. چیلیز (CHZ) ۱۳. آوه (AAVE) ۱۴. گراف (GRT) ۱۵. زیکش (ZEC) ۱۶. زیلیکا (ZIL) ۱۷. آپتیمزم (OP) ۱۸. آربیتروم (Arbitum) ۱۹. آپتوس (Aptos) ۲۰. سویی (SUI) ۲۱. الئو (ALEO)

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها