|
کدخبر: 275617

این خبر کاربران بیت کوین را نگران کرد

شرکت تجزیه و تحلیل داده‌های درون زنجیره‌ای Santiment گزارش داده که ۳۴۷۲۳ واحد بیت کوین در ۳۰ سپتامبر از صرافی‌ها خارج شد که بالاترین میزان در بیش از سه ماه گذشته و چهارمین حرکت بزرگ بیت کوین در سال ۲۰۲۲ است. این حرکت یک شاخص بالقوه صعودی برای بیت کوین خواهد بود؛ زیرا به گفته Santiment، این موضوع ممکن است به اطمینان معامله‌گران در سه ماهه چهارم برای صعود اشاره کند.

به گزارش سایت یوتودی، آخرین باری که چنین مقدار زیادی از بیت کوین صرافی‌ها را ترک کرد، ۱۷ ژوئن بود که پس از آن، قیمت‌ در هفته‌های بعد تقریباً ۲۲ درصد افزایش یافت.

شرکت تجزیه و تحلیل داده‌های زنجیره‌ای CryptoQuant نیز در جدیدترین تجزیه و تحلیل خود اشاره می‌کند که ذخایر بیت کوین صرافی‌ها طی سه روز گذشته بیش از ۶۰۰۰۰ BTC کاهش یافته است. این رقم، بالاترین مقدار در ماه‌های اخیر است و ممکن است نشانه‌ای از بازگشت تقاضا به بازار پس از ماه‌ها کاهش قیمت باشد. در حالی که جریان خروجی ارز همچنان مثبت است، عرضه کمتر در صرافی‌ها ممکن است به معنای کاهش فشار فروش توسط فعالان بازار باشد.

بیت کوین در حال حاضر با کاهش اندکی نسبت به روز قبل بر روی قیمت ۱۹۲۸۱ دلار معامله می‌شود. به دنبال عملکرد ضعیف قیمت در ماه سپتامبر، شور و اشتیاق در میان معامله‌گران همچنان پایین است که ممکن است یکی دیگر از شاخص‌های بالقوه صعودی باشد.

یکی از تحلیلگران حوزه ارزهای دیجیتال، با اشاره به داده‌های Santiment، نوشت:

    نظر بازار نسبت به حرکت صعودی بیت کوین همچنان منفی است. داده‌های اجتماعی از santimentfeed امتیاز احساسات وزنی را در حدود ۰.۳۳- نشان می‌دهد، در حالی که صحبت از بیت کوین در رسانه‌های اجتماعی بسیار کمتر از ۲۰٪ است که نشان‌دهنده کمرنگ شدن علاقه به بیت کوین است.

از لحاظ تاریخی، بیت کوین همیشه بهترین عملکرد خود را در  سه ماهه چهارم داشته است!

بیت کوین در پایان ماه سپتامبر نتوانست مرز ۲۰۰۰۰ دلار را حفظ کند و ماه میلادی گذشته را در ۱۹۴۲۵ دلار به پایان رساند. بیت کوین با ضرر ۳.۱۶ درصدی خود در ماه سپتامبر، هنوز هیچ رشدی را در ماه اکتبر نشان نداده و قیمت آن به طور متوسط در این ماه ۱.۶۴ درصد کاهش یافته است.

با این حال، ویل کلمنته، تحلیلگر ارزهای دیجیتال به سه ماهه چهارم که همیشه برای بیت کوین مثبت بوده اشاره می‌کند و می‌گوید:

    از لحاظ تاریخی در سه ماهه چهارم سال همیشه شاهد بهترین عملکرد بیت کوین با میانگین بازده سه ماهه ۱۰۳.۹+ درصد بوده‌ایم. ماه‌های اکتبر و نوامبر با میانگین بازدهی ۲۴% و ۵۸% بهترین عملکرد را در این بازه داشته‌اند.

 

 

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر