|
کدخبر: 273606 رویا رئیسی

کارشناس بازار رمز ارز در گفتگو با گسترش نیوز بررسی کرد؛

پیش‌بینی اختلال بزرگ در بازار ارزهای دیجیتال

کریمیان؛ کارشناس بازار ارز دیجیتال گفت: اتریوم در روزهای آینده ریسک‌های زیادی را تجربه خواهد کرد و به واسطه به روزرسانی ممکن باگ‌هایی را شاهد باشیم.

اقتصاد پیش‌بینی اختلال بزرگ در بازار ارزهای دیجیتال

اتریوم دومین رمز ارز بازار کریپتوکارنسی است که توسط ویتالیک بوترین در سال ۲۰۱۳ ارائه شد. کاربران در این سال‌ها روزهای تلخ و شیرینی داشتند. سال ۲۰۲۲ به نوعی سرنوشت اتریوم و حتی بازار رمزارزها را رقم خواهد زد. اتریوم در سال ۲۰۲۱ قیمت خوبی را برای خود ثبت کرد. پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که تا ۵ سال آینده، قیمت اتریوم می‌تواند تا نزدیک به ۱۸۶۴۹.۳۰ دلار هم برسد. در روزهای اخیر صحبت از آپدیت مرج اتریوم است. آپدیتی که نه تنها روند اتریوم بلکه روند بازار را نیز تغییر خواهد داد. در این خصوص گفتگویی با یکی از کارشناسان بازار رمزارزها داشتیم تا روند اتریوم را بررسی کنیم. در ادامه همراه ما باشید.

تجربه ریسک‌های تازه در بازار رمزارزها

علیرضا کریمیان؛ کارشناس بازار ارز دیجیتال در گفتگو با گسترش نیوز گفت: ماینیگ اتریوم از ۱۰ سپتامبر متوقف نخواهد شد اما شرایط استخراج سخت‌تر خواهد شد. نسخه ارتقاء شبکه در این بلاک چین از الگوریتم فعلی اجماع اثبات کار خود به اثبات سهام تغییر خواهد داد. این تغییرات تأثیری بر اتریوم کلاسیک نخواهد داشت، شاید روند پیش رو منجر به تأثیرات ارزشی برای اتریوم کلاسیک شود.

کریمیان اظهار کرد: دلایل مختلفی برای تغییر روند اتریوم مطرح شده است. مقیاس‌پذیری شبکه مهم‌ترین اتفاق است. آلایندگی در خصوص اتریوم بحث جانبی است. بحث مقیاس‌پذیری اتریوم در بازار رمزارزها از بیت کوین هم بیشتر است. بسیاری از پروژه‌ها و توکن ها بر روی شبکه اتریوم بالا می‌آید.

وی افزود: کاربران می‌توانند اتریوم های خود را در هر زمانی از استخرهای استخراج اتریوم برداشت کنند و برای این روند محدودیت زمانی وجود ندارد. هش ریت شبکه اتریوم بالاتر می‌رود. در نتیجه روند استخراج سخت‌تر می‌شود.

این کارشناس بازار ارز دیجیتال تأکید کرد: اتریوم در روزهای آینده ریسک‌های زیادی را تجربه خواهد کرد و به واسطه به روزرسانی ممکن باگ‌هایی را شاهد باشیم. این باگ‌ها تأثیر منفی بر قیمت رمز ارز اتریوم خواهد گذاشت. در حالت کلی بهترین ارز دیجیتال برای استخراج بیت کوین است.

پیش‌بینی روند اتریوم

اتریوم بعد از صعود تقریباً ۹۰ درصدی نسبت به پایین‌ترین سطح خود در حدود ۸۸۰ دلار در ماه ژوئن، احتمال زیاد شاهد نزول در ماه سپتامبر خواهد بود. بر اساس گزارش‌ها ۳ دلیل برای کاهش قیمت اتریوم بعد از آپدیت سال ۲۰۲۲ داریم. دلیل اول فشار فروش احتمالی پس از انجام مرج اتریوم است. دومین دلیل کاهش قیمت اتریوم سیاست‌های تهاجمی فدرال رزرو است. آخرین دلیل هم مشاهده الگوی پرچم نزولی در چارت اتریوم است. آپدیت بلاتریکس (Bellatrix) اتریوم برای مرج ۱۵ شهریور با موفقیت انجام شد. همچنین استخر ماینینگ F۲Pool پس از انجام مرج اتریوم به استخراج این رمز ارز پایان خواهد داد. بر این اساس استخر ماینینگ «F۲Pool» در روز ۱۶ شهریور اعلام کرد که پس از انجام ادغام، به استخراج اتریوم پایان خواهد داد.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها